همشهری آنلاین: تیم فوتبال استقلال با شکست پیکان در ورزشگاه آزادی، به رده سوم صعود کرد.

فوتبال

به گزارش ایسنا، در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران ۸ دیدار به صورت همزمان برگزار شد که در یکی از این دیدارها و در ورزشگاه آزادی دو تیم مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا یعنی استقلال و پیکان برابر هم قرار گرفتند که این دیدار در پایان با پیروزی 3 بر2 میزبان به پایان رسید تا شاگردان جلالی فرصت حضور در لیگ قهرمانان اسیا را از دست بدهند.

در این دیدار مامه تیام(۵۰)، وریا غفوری(۵۴) و ابراهیمی(۹۰) گل‌های استقلال را به ثمر رساندند و آرمان قاسمی(۱۳) و فراز امامعلی(۶۴) برای مهمان گلزنی کردند.

دقیقه ۱۳: پشت محوطه ضربه آزادی برای پیکان اعلام شد که آرمان قاسمی پشت توپ ایستاد و از فاصله‌ای ۲۵ متری توانست به زیبایی دروازه شاگردان شفر را باز کند.

دقیقه ۱۵: حرکت بازیکنان استقلال از سمت راست با سانتر به روی دروازه همراه شد که ضربه سر شجاعیان از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۷: حرکت بازیکنان استقلال باز هم از سمت راست با پاس وریا، توپ به محوطه جریمه رسید که برگشت و ضربه تیام به تیر دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه ۳۸: کرنر پیکانی‌ها روی دروازه ارسال شد که پاس با سر حق‌وردی به امامعلی رسید و ضربه سر این بازیکن در داخل محوطه شش قدم با واکنش زیبای حسینی برگشت داده شد.

دقیقه ۴۵+۳: امیرحسین صادقی به جای سجاد مشکل‌پور وارد زمین شد.

نیمه دوم:

دقیقه ۴۷: علی قربانی در سمت راست محوطه جریمه صاحب توپ شد که ضربه زاویه بسته این بازیکن با واکنش دروازه‌بان به کرنر رفت.

دقیقه ۴۹: ضربه آزاد امید ابراهیمی از فاصله ۳۵ متری ارسال شد که نیازمند آن را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۵۰: کرنر جپاروف به تیر دوم ارسال شد که ضربه سر چکشی و در عرض فرشید اسماعیلی دروازه خالی را مقابل تیام قرارداد و این مهاجم آفاریقایی توانست به راحتی و با ضربه سر دروزاه پیام نیازمند را باز کند.

دقیقه ۵۴: پاس فرشید اسماعیلی فرصت خوبی را برای قربانی فراهم کرد و شوت این بازیکن با برخورد به مدافع پیکان به وریا رسید تا او برای بار دوم دروازه پیکان را باز کرد.

دقیقه ۶۳: حرکت بازیکنان پیکان از سمت راست با سانتر زیبای حمودی همراه بود و ضربه سر فراز امامعلی با واکنش نه چندان مطمئن حسینی وارد دروازه شد تا بازی به تساوی کشیده شود.

دقیقه ۷۱: داریوش شجاعیان با خطا روی ماهان رحمانی کارت زرد دوم را از داور دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد.

دقیقه ۷۲: علی قربانی جایش را به خسرو حیدری داد.

دقیقه ۷۳: حمله بازیکنان استقلال توپ را در پشت محوطه جریمه به اسماعیلی رساند که شوت محکم این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۷: کنت به جای فراز امامعلی وارد زمین شد.

دقیقه ۸۰: سرور جپاروف جای خود به جابر انصاری داد.

دقیقه ۸۳: شوت پرقدرت امیر کریمی از پشت محوطه جریمه با واکنش سید حسین حسینی به کرنر فرستاده شد.

دقیقه ۹۰: حرکت بازیکنان استقلال با دفع ناقص مدافعان پیکان همراه شد که توپ مقابل ابراهیمی قرار گرفت و ضربه این بازیکن به تور دروزاه چسبید تا آبی‌ها پیروز این دیدار لقب بگیرند.

با این پیروزی استقلال ۵۱امتیازی شد و به رده سوم صعود کرد. هم‌چنین پیکان با شکستمقابل شاگردان شفر شانس حضور در لیگ قهرمانان اسیا برای فصل بعد را از دست داد. شاگردان جلالی با ۴۵امتیاز در رده پنجم باقی‌ماندند.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، وریا غفوری، امید نورافکن، امید ابراهیمی، داریوش شجاعیان، سرور جپارف، فرشید اسماعیلی، علی قربانی و مامه تیام

ترکیب پیکان: پیام نیازمند، سجاد مشکل پور، حجت حق وردی،  علی حمودی، آرمان قاسمی، امیرحسین کریمی، ماهان رحمانی، محمد خدابنده لو، مهدی شیری، مهدی مومنی و فراز امامعلی

کد خبر 403450

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha