همشهری آنلاین: هفته بست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران با انجام ۵ دیدار برگزار شد که در پایان این مسابقات سقوط دومین تیم به لیگ دسته یک فوتبال اران قطعی شد.

فوتبال

به گزارش ایسنا، هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران با انجام ۵ دیدار دیگر به پایان رسید.

در یکی از حساس‌ترین بازی های این هفته تیم های استقلال خوزستان و سپاهان در اهواز به مصاف همدیگر رفتند. این بازی در شرایطی برگزار شد که هر دو تیم خطر سقوط به لیگ دسته یک را احساس می کردند. این مسابقه در پایان با پیروزی سه بر دو استقلال خوزستان به پایان رسید. گل های این بازی را مهرداد محمدی و جلال الدین علی محمدی برای سپاهان و حکیم نصاری و یونس دلفی (دو گل) برای استقلال خوزستان به ثمر رساندند. با توجه به نتیجه بازی نفت تهران، استقلال خوزستان و سپاهان در لیگ برتر ماندنی شدند. در حال حاضر استقلال خوزستان و سپاهان به ترتیب در رده های سیزدهم و چهاردهم جدول قرار دارند.

در دیگر دیدار حساس این هفته دو تیم مشکی پوشان و پدیده داربی مشهد را برگزار کردند. این مسابقه نیز که به لحاظ خطر سقوط برای پدیده تیم حائز اهمیت بود در نهایت با پیروزی دو بر یک این تیم به پایان رسید تا این شاگردان مهاجری با ۳۲ امتیاز ماندنشان را در لیگ برتر قطعی کنند. مشکی پوشان که هم با ۱۵ امتیاز در رتبه آخر لیگ قرار دارند به لیگ دسته یک سقوط کرده اند.

در شهر رشت هم تیم سپیدرود که خطر سقوط را احساس می‌کرد به مصاف فولادی رفت که نه شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را داشت و نه برای بقا می‌جنگید. این مسابقه در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. سپیدرود با این تساوی ۳۰ امتیازی شد و با توجه به شکست نفت تهران در لیگ برتر ماندنی شد. 

در یکی دیگر از بازی‌های این هفته تراکتورسازی در تبریز از صنعت نفت آبادان پذیرایی کرد. این مسابقه با گل‌های آگوستو سزار برای نفت و دانیال اسماعیلی فر برای تراکتورسازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. تراکتورسازی با این نتیجه ۳۱ امتیازی شد و در رده یازدهم جدول قرار گرفت. صنعت نفت نیز در حال حاضر با ۳۹ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد.

 در حساس‌ترین بازی این هفته، نفت تهران با شکست سه بر صفر برابر پارس جنوبی جم به لیگ دسته یک فوتبال ایران سقوط کرد.

کد خبر 403449

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha