همشهری آنلاین: کارگاه سه روزه طراحی گرافیک و کارتون با موضوع حمایت از کالای ایرانی، با حضور هنرمندان و اساتید گرافیک و کارتون از صبح روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت در کرج آغاز به کار می‌کند.

کارگاه سه روزه طراحی گرافیک و کارتون با موضوع حمایت از کالای ایرانی

سیدجمال هادیان طبائی‌زواره، مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات بین‌الملل سازمان ملی استاندارد ایران با اعلام این خبر گفت: در این رویداد فرهنگی هنری، هنرمندان گرافیست و کارتونیست که در کارگاه پذیرفته شده‌اند به مدت 3 روز برای خلق آثار فرهنگساز با موضوع حمایت از کالای ایرانی گرد هم جمع خواهند شد.

هادیان با بیان اینکه مصطفی اسداللهی، مسعود شجاعی طباطبایی، حسن موسی زاده و محمدرضا دوست محمدی اساتیدی هستند که در این کارگاه آثار تولیدی را بررسی خواهند کرد افزود: آثار تولیدی پس از داوری و تایید اساتید، برای اکران در سطح کشور و فضای مجازی مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

وی گفت: هدف از برگزاری این رویداد فرهنگی هنری استفاده از ظرفیت تاثیرگذار هنرمندان کشور در فرهنگسازی و ترویج استفاده و حمایت از کالاهای ایرانی است تا بستر حمایت از تولید و اشتغال بیش از پیش فراهم آید.

کارگاه طراحی گرافیک و کارتون با موضوع حمایت از کالای ایرانی روزهای ‌چهارشنبه و پنجشنبه و جمعه، هفته جاری از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ در سازمان ملی استاندارد ایران در کرج برگزار می‌شود.

کد خبر 403434

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha