همشهری آنلاین: وزیر بهداشت در همایش سراسری سفیران سلامت دانش آموزی، وقتی از دانش آموزان حاضر در مدرسه سوال کرد که آیا موبایل (تلفن همراه) دارید یا نه؟ از پاسخ مثبت دانش آموزان تعجب کرد.

وزیر بهداشت

به گزارش ایرنا، سید حسن هاشمی، در دبیرستان نمونه دولتی دخترانه حضرت نرجس (س) خطاب به دانش آموزان گفت: هیچ کدام از بچه‌های من تا سال دوم دانشگاه موبایل نداشتند اینکه چرا به شما موبایل داده اند، نمی‌دانم.

  • مویرگ هم داریم

وزیربهداشت، در بخشی از سخنانش در همایش سفیران سلامت دانش آموزشی به صحبت درباره بدن انسان پرداخت و از سرخرگ و سیاهرگ می‌گفت که یکی از دانش آموزان در این میان با صدای بلند گفت: مویرگ هم داریم.

هاشمی نیز او را تشویق و اظهار کرد: آفرین مویرگ هم داریم.

  • یک مدرسه شیک

مدرسه نمونه دولتی دخترانه حضرت نرجس (س) تهران، مدرسه ای شیک با نمایی سنگی به رنگ سفید تقریبا یکدست و به سبک و سیاق کلاسیک بین خیابان نادری و ایتالیا خودنمایی می کند.

سقف سرسرای مدرسه که در آن نمایشگاه دانش آموزان دایر شده بود با کنده کاری‌های گچی و یک لوستر تقریبا بزرگ تزیین شده بود.

به گزارش ایرنا، این مدرسه در ابتدای برگزاری همایش و زمان نواخته شدن سرود ملی، رژه پرچم هم داشت و چند دانش آموز با سان منظم و ادای احترام به پرچم، پرچم را به اهتزاز درآوردند.

  • توجه وزیر بهداشت به بسته بندی خوراکی‌ها

وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی که در حاشیه همایش سفیران سلامت دانش آموزی از نمایشگاه خوراکی‌ها بازدید می‌کرد به چند و چون بسته بندی‌ها توجه کرد اینکه بسته بندی‌ها بهتر است کاغذی به جای پلاستیکی باشد و هنگامی که بسته‌های خوراکی کاغذی را دید از مسئولان مدرسه قدردانی کرد.

هاشمی در یکی از غرفه‌ها نیز ابتدا فکر کرد یکی از خوراکی‌ها لازانیا است و به همین علت با تعجب از یکی از مسئولان مدرسه سوال کرد « آن خوراکی لازانیاست»

که پاسخ شنید، لازانیا نیست و حلیم بادمجان است اما به نظر می‌رسید وزیر بهداشت کمی این موضوع را به دیده شک می‌نگرد.

  • خودرو مگان وزیر و عکس‌های دسته جمعی با او

در حاشیه این مراسم دانش آموزان و مسئولان تلاش می‌کردند با وزیر بهداشت عکس یادگاری بگیرند. سرانجام وزیر بهداشت سوار خودرو مگان مشکی شد و با همه خداحافظی کرد.

  • صدای مگسی پهپاد

امروز مدرسه نرجس تجهیزات فیلمبرداری زیادی داشت در میان این تجهیزات، یک پهپاد وجود داشت که بر فراز همایش پرواز می‌کرد و گاهی اوقات که به شرکت کنندگان نزدیک می‌شد به اندازه صدای یک فوج مگس سر و صدا می‌کرد که خوشبختانه در یک جا نمی ماند و مدام در حرکت بود مثل صدای مگسی بود که دور می‌شد.

در این همایش، معاون تربیت بدنی وزیر آموزش و پرورش و مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران هم حضور داشتند.

گفته می‌شود که یک میلیون و 700 هزار سفیر سلامت در مدارس فعالیت می‌کنند.

کد خبر 403419

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha