همه‌‌چیز از آشنایی زن و مرد جوان در تلگرام شروع شد. ٦‌ ماه که از این آشنایی گذشت مرد جوان نقشه شوم خود را برای اخاذی از دوست تلگرامی‌اش به مرحله اجرا گذاشت اما نقشه او چه بود؟

متهم

به گزارش همشهری، چندروز پیش زنی جوان به اداره آگاهی تهران رفت و گفت در دام دوست تلگرامی‌اش گرفتار شده و ٥٠میلیون تومان از او اخاذی شده است. وی در توضیح ماجرا گفت: ٦‌ماه قبل عضو یک گروه تلگرامی شدم که مردی جوان به نام محمود نیز در آن گروه عضویت داشت.

او پیامی خصوصی برایم فرستاد و سؤالی پرسید. همین موضوع آغاز آشنایی من و محمود شد. هردو سرنوشتمان شبیه هم بود و به تازگی از همسرانمان جدا شده بودیم اما من خبر نداشتم که او نقشه تبهکاری در سر دارد. وی ادامه داد: محمود رفتار مرموزی نداشت و در همان روزهای نخست آشنایی با چرب زبانی اعتماد مرا جلب کرد و حتی به او علاقه‌مند شدم.

تا جایی‌که وقتی مرا برای جشن تولدش به خانه‌اش دعوت کرد، رفتم اما اشتباه بزرگی کردم. آن شب اتفاق بدی رخ داد و مدتی که گذشت، محمود فیلمی در تلگرام برایم فرستاد که وقتی آن را دیدم شوکه شدم. فیلمی سیاه بود که محمود پنهانی از من تهیه کرده بود و می‌گفت اگر طلاهایم را در اختیارش قرار ندهم، آن را در گروه‌های تلگرامی و اینستاگرام پخش می‌کند و آبرویم را می‌برد.

مجبور شدم از ترس آبرویم بخشی از طلاهایم را به او بدهم تا به تهدیدهایش پایان دهد اما او دست‌بردار نبود. در مرحله بعدی مجبور شدم ماشینم را بفروشم و ٣٠میلیون به حسابش منتقل کنم. در مرحله سوم هم بخش دیگری از طلاهایم را به او دادم که درمجموع ٥٠میلیون از سرمایه‌ام را از دست دادم.

با وجود این، اخاذی‌های محمود تمامی نداشت. به‌خاطر این اتفاق و باج گیری‌های او چند روزی در بیمارستان بستری شدم اما جرأت نمی‌کردم به کسی حرفی بزنم تا اینکه باز درخواست 10میلیون تومان پول کرد. من که کاسه صبرم لبریز شده بود این‌بار تصمیم گرفتم با مراجعه به پلیس از او شکایت کنم.

با این شکایت تیمی از مأموران اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران با دستور بازپرس جنایی وارد عمل شدند و توانستند مرد جوان را دستگیر کنند. او در بازجویی‌ها جرم خود (تهیه فیلم سیاه و اخاذی) را پذیرفت و گفت تنها برای سرگرمی و هیجان این نقشه را کشیده است. وی گفت: این موضوع برای من بیشتر شبیه یک بازی بود و اصلا فکرش را نمی‌کردم که ریحانه (شاکی پرونده) از من شکایت کند. حالا هم تمام پول‌هایی که ریحانه به من داده در حسابم است که به او برمی‌گردانم. با اظهارات متهم، وی برای تحقیقات بیشتر و شناسایی شاکیان احتمالی در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

کد خبر 403326

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha