همشهری آنلاین: قائم‌مقام سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران از آغاز ثبت‌نام استادان دانشگاه‌ها و حوزه علمیه و سازمان‌ها و نهادها برای دریافت بن خرید کتاب خبر داد.

بن‌ کتاب دانشجویی

به گزارش ايسنا، امیر مسعود شهرام‌نیا با اشاره به زمان ثبت‌نام استادان دانشگاه‌ها برای دریافت بن خرید کتاب گفت: استادان و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها می‌توانند از اول تا چهارم اردیبهشت ماه نسبت به ثبت‌نام از طریق سایت www.bon.tibf.ir اقدام کنند.

وي افزود: بن خرید کتاب استادان و هیات علمی دانشگاه‌ها ۲،۵۰۰،۰۰۰ هزار ریال است که ۷۵۰،۰۰۰ هزار ریال آن به عنوان یارانه کتاب توسط معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تامین خواهد شد و الباقی نیز توسط شخص دریافت‌کننده پرداخت می‌شود.

قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران تصریح کرد: بن کارت‌های خرید کتاب فقط در مدت برگزاری نمایشگاه اعتبار خواهند داشت و نحوه ثبت‌نام در سایت به خوبی توضیح داده شده است.

شهرام‌نیا همچنین درباره مشارکت سازمان‌ها و نهادها برای دریافت بن خرید کتاب نیز گفت: بر اساس دستورالعمل صادر شده از سوی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی میزان مشارکت هر یک از سازمان‌ها و نهادها مشخص شده است. از این رو سازمان‌ها و نهادها نیز فرصت دارند از اول اردیبهشت ماه تا پایان نمایشگاه نسبت به مشارکت و دریافت بن خرید کتاب اقدام کنند.

وي افزود: کار بررسی درخواست‌ها از تاریخ ۳ اردیبهشت ماه خواهد بود و از تاریخ ۸ اردیبهشت ماه نیز در صورت موافقت با درخواست‌ها بن‌های خرید کتاب به متقاضیان ارایه خواهد شد.

کد خبر 403211

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha