چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱
۰ نفر

پرونده جنجالی پزشک تبریزی که متهم است همسر و مادربزرگ خود را به قتل رسانده با اعتراض متهم به دیوان‌عالی کشور فرستاده می‌شود.

پرونده این پزشک که متهم است با غذای مسموم مرتکب این جنایت شده از سال 95به جریان افتاد. نام این پزشک که پیش از این به‌خاطر نسخه‌های عجیبش و تجویز موسیقی استاد شجریان برای بیمارانش بر سر زبان‌ها افتاده بود این بار به‌دلیل قتل مرموز همسر و مادربزرگش فراگیر شد.

هرچند روزهای نخست پلیس نتوانسته بود به اسرار پشت پرده این جنایت دست یابد و این دکتر حتی در مراسم ختم قربانیان نیز شرکت کرده بود اما در ادامه کارآگاهان شواهدی به‌دست آوردند که نشان می‌داد عامل این جنایت پزشک مشهور است. به این ترتیب وی محاکمه و به قصاص محکوم شد. حالا با اعتراض او به رأی دادگاه پرونده در آستانه ارسال به دیوان‌عالی کشور قرار گرفته است. بابک بابازاده، یکی از وکلای مدافع پزشک تبریزی در این‌باره به ایسنا گفت:

با پیگیری‌ای که داشتم، گفته شد پرونده در شرف ارسال به دیوان عالی کشور است. وی ادامه داد: 4جلسه برای رسیدگی به این پرونده در شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان آذربایجان شرقی برگزار شد و شهود و مطلعین در جلسات دادگاه صحبت کردند. برخی درخواست‌ها درخصوص استخراج پیامک‌ها نیز انجام شد و در نهایت بعد از برگزاری 4جلسه، اسفند‌ماه سال 96، رأی صادر شد. بابازاده با بیان اینکه رأی صادره 29اسفند‌ماه سال گذشته به ما ابلاغ شد، گفت:

ابلاغ رأی به ما، مصادف با تعطیلات نوروز شد و ما به سختی پرونده را مطالعه کردیم، زیرا نیاز بود در زندان با موکل صحبت کنیم. موکلم از ابتدا قویا اتهام را رد کرده و هیچ اعترافی به ارتکاب جرم نکرده است.بابازاده در ادامه گفت: این پرونده 2شاکی دارد؛ یکی در مورد فوت همسر و دیگری فوت مادربزرگ موکل است. در مورد فوت مادربزرگ، دایی موکلم تقاضای دیه کرده و در مورد همسر موکل نیز اولیای دم تقاضای قصاص کرده‌اند.

کد خبر 403117

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha