همشهری آنلاین: ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه ای به مناسبت روز پاسدار و جانباز آورده است: سپاه نقش سازنده و موثری در بازدارندگی و مبارزه با تروریسم جهانی وابسته به استکبار، تامین امنیت در منطقه و حمایت از جبهه مقاومت و مظلومان دارد.

ستاد کل

به گزارش مرکز ارتباطات ستاد کل نیروهای مسلح، در این بیانیه آمده است: سپاه به عنوان یک نهاد مکتبی و مردمی در دوم اردیبهشت ماه 1358 به فرمان حضرت امام خمینی کبیر(ره) به منظور حفظ اصول، ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی تاسیس شد.

این بیانیه می افزاید: سپاه از همان ابتدا با ایثار و جانفشانی خود در جهت رفع مشکلات امنیتی اوایل انقلاب و حماسه آفرینی در دوران دفاع مقدس و پس از آن با حفظ وحدت و یکپارچگی در کنار همرزمان ارتش قهرمان از تمامیت ارضی کشور دفاع کرده و با صلابت و اقتدار از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، پاسداری و به حق، از بزرگترین سنگرهای دفاع از ارزش‌های الهی نظام بوده و خواهد بود.

این بیانیه با یادآوری جانفشانی‌ها و خدمات ارزنده سپاه در دوران انقلاب اسلامی خاطرنشان می‌سازد: شجره طیبه سپاه پاسداران با گسترش سازمان و توسعه بسیج در کشور، افزایش توان دفاعی، دستیابی به تجهیزات پیشرفته و روزآمد در تمامی عرصه‌های مورد نیاز، همواره توطئه‌های گوناگون دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی را خنثی نموده است.

ستاد کل نیروهای مسلح همچنین در این بیانیه روز جانباز را فرصت مغتنمی می‌داند جهت قدرشناسی از جانبازان، این سرو قامتان همیشه جاوید و پرچمداران عزت و سربلندی که با تاسی به حضرت عباس (ع)، وجود خود را عاشقانه به محبوب، تقدیم و از میهن اسلامی دفاع نمودند.

ستاد کل نیروهای مسلح در این بیانیه ایام خجسته سوم شعبان میلاد حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و چهارم شعبان ولادت حضرت ابوالفضل عباس (ع) را به محضر پاسداران و جانبازان ایران اسلامی تبریک گفته و آمادگی کامل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را در دفاع از تمامیت ارضی و پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در برابر هرگونه تهدیدات و یاوه‌گویی‌های دشمنان انقلاب اسلامی اعلام کرد.

کد خبر 403087

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha