همشهری آنلاین: مراسم اهدای نشان بهترین کماندار دارای معلولیت جهان در سال ۲۰۱۷ در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

Neemati

این مراسم در حاشیه نشست کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک برگزار شد و زهرا نعمتی که چندی پیش از سوی فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان به عنوان بهترین کماندار دارای معلولیت جهان در سال ۲۰۱۷ انتخاب شده بود، نشانی را که به همین منظور به وی تعلق گرفته را از رئيس كميته ملي المپيك دریافت کرد.

رئیس کمیته ملی المپیک درباره اهدای جایزه برترین کماندار معلول جهان به زهرا نعمتی تاکید کرد: آن چیزی که به نظر من از همه مهم‌تر بود، تصویری است که انقلاب اسلامی به جهانیان نشان داد. این نکته بسیار مهمی است که انقلاب اسلامی حجاب را به عنوان یک فرصت ایجاد کرده، نه محدودیت. حضور بانوان ما در عرصه بین‌المللی تصویری زیبا از انقلاب اسلامی به نمایش می‌گذارد و نه تنها مشکلی ندارد، بلکه آن را فرصتی برای انقلاب اسلامی می‌دانیم.

در خاتمه نشست كميسيون ورزشكاران كه با حضور هادی ساعی، آرش میراسماعیلی، الهه احمدی، سعید حسنی‌پور، قاسم رضایی، کیانوش رستمی، علیداد ساوه شمشکی و مجتبی عابدینی برگزار شد، نشان افتخار برترین کماندار پارالمپیک جهان در سال 2017 همراه با لوح تقدیر و جوایزی از سوی دکتر صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک به زهرا نعمتی اهدا گردید.

کد خبر 403041

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha