همشهری آنلاین: تیم ملی الف والیبال ساحلی ایران با کسب پیروزی برابر ژاپن به مدال برنز و مقام سومی تور آسیایی سامیلا دست یافت.

Vakili- Salemi

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دیدارهای مرحله نیمه نهایی و نهایی تور آزاد آسیا روز سه‌شنبه (28 فروردين) در زمین‌های ساحلی شهر سامیلا در تایلند پیگیری شد.

تیم ملی الف ایران (آرش وکیلی - بهمن سالمی) در مرحله نیمه نهایی به مصاف چین دو (گائو - لی) رفت و در دو ست متوالی با امتیازهای 21 بر 18 و 21 بر 17 مغلوب شد و از راه‌یابی به دیدار نهایی بازماند.

ملی‌پوشان ساحلی کشورمان در آخرین مسابقه خود در تور آسیایی سامیلا و برای کسب مقام سومی به مصاف ژاپن (تاکاهاشی - ایشیجیما) رفت و این تیم را با امتیازهای 21 بر 18 و 21 بر 15 شکست داد و به مدال برنز دست یافت.

وکیلی و سالمی در دور گروهی این رقابت‌ها سنگاپور الف (تان - پون) و ژاپن ب (شیراتوری - آگه‌با) را شکست دادند، در مرحله حذفی هنگ کنگ را از پیش رو برداشتند و در مرحله یک چهارم نهایی تیم قدرتمند چین یک (لکجیانگ - جیاکسین) را مغلوب كرده و به جمع چهار تیم برتر صعود کردند.

تیم ملی ب ایران (رحمان رئوفی - عبدالحامد میرزاعلی) نیز در مرحله گروهی تیم‌های سنگاپور ب (شن - تای) و قزاقستان ب (یاکولف - بوگاتو) را شکست داد و در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف تیم چین دو (گائو - لی) رفت.

رئوفی و میرزاعلی که هفته گذشته مقام سومی تور جهانی تک ستاره تایلند را از آن خود کرده بودند، در این دیدار دو بر صفر با امتیازهای 21 بر 18 و 21 بر 12 مغلوب چین شده و از دور مسابقات کنار رفتند.

رضا نائینی به عنوان سرمربی و فریدون الهامی به عنوان سرپرست تیم‌های ملی الف و ب واليبال ساحلی را در این رقابت‌ها همراهی می‌کردند.

کد خبر 403038

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha