جوان ۳۵ ساله که سوار بر خودروی پدرش در نقش مسافرکش ظاهر می‌شد و با ربودن زنان و تهدید به قتل آنها نقشه شیطانی‌اش را عملی می‌‌کرد، هنگام ربودن دومین طعمه‌اش به دام افتاد.

متهم

به گزارش همشهری، 22فروردین امسال زن جوانی وحشتزده خود را به مأموران کلانتری119تهران رساند و مدعی شد که توسط راننده یک دستگاه دوو سیلو ربوده شده و مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. زن جوان در تشریح ماجرا گفت: حدود ساعت20:30 در محدوده میدان آزادی به‌عنوان مسافر سوار یک خودروی دوو سیلو شدم تا به خانه‌ام در شهرک ولی‌عصر بروم.

راننده جوانی حدد 35ساله و قد بلند بود که وانمود می‌کرد مسافرکش است اما پس از طی مسافتی ناگهان تغییر مسیر داد و وارد خیابانی خلوت شد. وقتی به او اعتراض کردم، وی چاقویی به سمتم گرفت و تهدید کرد که اگر سر و صدا کنم، مرا خواهد کشت. وحشت کرده بودم و از ترس جانم سکوت کردم و مرد جوان به سمت جاده قدیم کرج تغییر مسیر داد و در محلی خلوت با من درگیر شد و درحالی‌که گردنم را مجروح کرده بود، به زور مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. پس از آن بود که توانستم از دستش فرار کنم و همان موقع شماره پلاک خودرواش را به‌خاطر سپردم.

با شکایت زن جوان و اطلاعاتی که او در اختیار پلیس قرار داده بود، تیمی از کارآگاهان اداره 16پلیس آگاهی تهران وارد عمل شدند و توانستند خودروی مورد نظر را شناسایی کنند. طبق اطلاعات ثبت‌شده، صاحب خودرو ساکن شهرک ولی‌عصر بود اما وقتی مأموران راهی نشانی مورد نظر شدند، کسی با مشخصات متهم در آنجا نبود.

در ادامه مشخصات خودرو به تمامی گشتی‌های پلیس مخابره شد تا اینکه چند روز بعد واحد گشت پلیس آگاهی در حوالی اتوبان فتح موفق به شناسایی خودروی مورد نظر شد. مأموران به راننده دستور ایست دادند و در همان لحظه متوجه زن جوانی شدند که داخل خودرو با راننده درگیر بود. شکی وجود نداشت که راننده جوان قصد ربودن این زن را دارد اما وی با مشاهده خودروی پلیس اقدام به فرار کرد.

خودروی دوو سیلو هنگام فرار با چندین خودروی عبوری دیگر تصادف کرد و در نهایت متوقف شد و مأموران موفق شدند راننده را دستگیر کنند. زن جوانی که داخل خودرو بود به مأموران گفت که به‌عنوان مسافر سوار این خودرو شده اما راننده با تهدید چاقو قصد داشته وی را برباید و مورد آزار و اذیت قرار دهد.

جوان راننده پس از دستگیری به اداره آگاهی منتقل شد و پس از شناسایی‌شدن توسط نخستین شاکی اعتراف کرد که او را ربوده و مورد آزار قرار داده و قصد داشته دومین قربانی‌اش را نیز آزار و اذیت کند که دستگیر شد. او مدعی شد که هر بار و پس از مصرف شیشه، چنین نقشه‌ای به ذهنش رسیده و خودروی دوو متعلق به پدرش بوده که در اختیار او قرار داشت.

سرهنگ حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران با بیان این خبر گفت: متهم پیش از این نیز به جرم سرقت و حمل موادمخدر دستگیر شده و با توجه به اعترافات صریح او، تحقیقات تکمیلی برای شناسایی دیگر قربانیان احتمالی وی ادامه دارد.

کد خبر 403015

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha