همشهری آنلاین: قهرمان پرتاب دیسک آسیا در مسابقات ussd آمریکا با رکوردی فوق‌العاده در نخستین رقابتش در سال جاری به دو عنوان قهرمانی دست یافت.

Ehsan Haddadi

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دو و میدانی، احسان حدادی در نخستین مسابقه خود در سال جاری در شهر چولاویستا در آمریکا در مسابقات ussd به رقابت با قهرمانان پرتاب دیسک جهان پرداخت که موفق شد با پرتابی فوق‌العاده دوباره به سطح اول جهان برسد.

حدادی با ثبت رکورد 68.85 متر به عنوان قهرمانی این مسابقات دست یافت.

حدادی در پرتاب اول خود دیسک را به طول 59.40 متر پرتاب کرد و در پرتاب دوم رکورد 67.99 متر را به ثبت رساند. پرتاب سوم و نهایی حدادی نیز رکورد 68.85 متر بود که بهترین نتیجه پرتابگر شایسته کشورمان پس از بازی‌های المپیک لندن است.

مسابقه بعدی احسان حدادی روز شنبه (25 فروردين) در دانشگاه USSD ایالت سن دیگوی آمریکا بود كه با ثبت رکورد 67.04 متر به عنوان نخست دست یافت.

حدادی مسابقه خود را با قهرمانان پرتاب دیسک جهان همچون "دانیل استال" سوئدی و "دانیل جاسینکی" آلمانی آغاز كرد و در پرتاب اول رکورد 65.46 متر را به ثبت رساند و برای پرتاب دوم نیز دیسک رابه طول 65.64 متر پرتاب کرد.

پرتاب سوم با خطا مواجه شد و پرتاب‌های چهارم و پنجم نیز به ترتیب 65.29 متر و 63.46 متر به ثبت رسید. او در نهایت با ثبت رکورد 67.04 متر در پرتاب آخر توانست با پیشی گرفتن از برترین‌های المپیک و جهان به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابد.

 

کد خبر 402744

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha