شنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۱
۰ نفر

اختلاف ۲ همسایه که ساکنان یکی از برج‌های مجلل در شمال‌غرب پایتخت هستند، دردسرآفرید و باعث تشکیل یک پرونده قضایی در دادسرا شد.

یکی از آنها برای اینکه از دیگری انتقام بگیرد، خانه‌اش را ترک کرد و به مستأجرانی پر‌دردسر اجاره داد.به گزارش همشهری، همه‌‌چیز از چند‌ماه قبل با تخریب سقف آپارتمان مردی جوان به نام ساسان شروع شد. او برای پیگیری وضعیت ساختمان سراغ مرد همسایه رفت و معلوم شد که حمام آنها دچار نشتی شده و به همین دلیل بخشی از سقف خانه ساسان تخریب شده است.

مرد جوان از همسایه خواست تا خسارت وارد شده را جبران کند اما او زیربار نرفت. ماجرا به اینجا ختم نشد؛ چرا که ساسان وقتی دید مرد همسایه حاضر نیست سقف خانه را تعمیر کند و خسارتی بپردازد نقشه عجیبی کشید تا از او انتقام بگیرد.

  • شکایت

چند وقت پیش مردی به نام رسول به اداره پلیس پایتخت رفت تا از ٢٠‌مهاجر خارجی به اتهام مزاحمت شکایت کند. او گفت: من ساکن برجی مسکونی در شمال‌غرب تهران هستم. ساکنان برج اغلب سرمایه‌گذار و تحصیلکرده هستند اما به تازگی یکی از ساکنان برج اسباب کشی کرد و خانه‌اش را به ٢٠ مهاجر خارجی اجاره داد.

از همان زمان دردسرهای ما شروع شده است. به‌خاطر رفتار بد مستأجران جدید جرأت نمی‌کنیم فرزندانمان را تنها به بیرون بفرستیم. این تنها مشکل من و اهالی برج نیست چرا که این مردان آرامش را از ما سلب کرده‌اند. وی در ادامه گفت: ساعت ١٢ شب به بعد که همه در حال استراحت هستند سروصدای آنها شروع می‌شود.

با صدای بلند آواز می‌خوانند و خاطره تعریف می‌کنند. بارها به آنها تذکر داده‌ایم اما بی‌فایده است. حتی برخی از اهالی ساختمان تصمیم گرفتند خانه‌هایشان را بفروشند اما به‌دلیل حضور این مهاجران در ساختمان قیمت خانه هایمان هم به‌شدت افت کرده است. وی ادامه داد: دیگر از این وضعیت خسته شده‌ایم. چند وقت پیش با صاحب آپارتمان تماس گرفتیم اما او حاضر نیست مستأجرانش را از آنجا بیرون کند. برای همین تصمیم به شکایت گرفتیم.

  • انتقام عجیب

با اعلام این شکایت، تحقیقات در این خصوص آغاز و صاحب آپارتمان که مهندس جوانی به نام ساسان است، به دادسرا احضار شد. وی ادعای عجیبی را مطرح کرد و گفت: چند‌ماه قبل بخشی از سقف خانه‌ام تخریب شد و دلیلش این بود که شیر حمام خانه همسایه بالایی‌ام چکه می‌کرد. به او تذکر دادم اما او هیچ اقدامی درخصوص تعمیر سقف انجام نداد. ضمن اینکه موضوع را به هیأت مدیره برج هم اطلاع دادم اما آنها هم اهمیت ندادند به همین دلیل تصمیم به انتقام گرفتم.

وی ادامه داد: از آنجا اثاث‌کشی کردم و خانه‌ام را با قیمت ناچیزی به ٢٠ مهاجر خارجی اجاره دادم. البته همه آنها مجوز قانونی داشتند و کار من از نظر قانونی هیچ مشکلی نداشت. اما می‌دانستم به این طریق می‌توانم انتقامم را از مرد همسایه و اعضای هیأت مدیره برج بگیرم.

وقتی مشخص شد که ماجرا از چه قرار است، ساسان و همسایه‌اش و اعضای هیأت مدیره در دادسرای ناحیه ٣٤ تهران حاضر شدند و خوشبختانه ماجرا ختم‌ به‌خیر شد. مرد همسایه ضمن عذرخواهی، قبول کرد که خسارت وارد شده را پرداخت کند و ساسان هم پذیرفت که به‌زودی قرارداد با ٢٠ مستأجر خود را فسخ کند.

کد خبر 402720

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha