چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱
۰ نفر

مارک زاکربرگ بنیانگذار فیسبوک، بدترین و سخت‌ترین دوران خود را پشت‌سر می‌گذارد و قرار است در ۲جلسه کنگره آمریکا درباره رسوایی شرکت مشاوره سیاسی کمبریج آنالیتیکا و دخالت روسیه در انتخابات آمریکا شهادت دهد.

زاکربرگ

به همین‌خاطر او توری را برای عذرخواهی در واشنگتن قبل از این جلسات شروع کرده تا شاید بتواند اعتماد کاربران را بازگرداند. درحالی‌که موج اعتراض به این شبکه اجتماعی به‌خاطر افشای اطلاعات حداقل ۸۷میلیون کاربر با پاک‌کردن حساب هر روز گسترده‌تر می‌شود، زاکربرگ با چهره ناآرام رایزنی‌های خود را ادامه می‌دهد.

به‌تازگی استیو وزنیاک به‌عنوان یکی از مؤسسان اصلی شرکت اپل هم به کمپین علیه افشای اطلاعات پیوست و حساب کاربری خود را در فیسبوک پاک کرد. روز گذشته هم فیسبوک ارسال اعلان‌ها را به کاربران برای اطلاع‌رسانی درباره افشای اطلاعات‌شان آغاز کرد.

براساس اعلام فیسبوک، تمامی کاربران یکی از این دو اعلان را دریافت می‌کنند: یا اطلاعاتشان در دسترس شرکت کمبریج آنالیتیکا قرار گرفته و اعلانی مرتبط با این مسئله دریافت می‌کنند، یا اطلاعات‌شان خارج از دسترسی این شرکت بوده که باز هم این مسئله به آنها اطلاع داده می‌شود.

کد خبر 402579

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha