همشهری آنلاین: مشاور نظامی فرمانده معظم کل قوا در امور زمینی گفت: وحدت ملی، اطاعت از رهبری و درایت و آینده نگری رهبر معظم انقلاب عامل بازدارندگی دشمنان و خنثی کننده توطئه‌ها و تهدید علیه نظام اسلامی است.

آراسته

به گزارش ایرنا، امیرسرتیپ ناصر آراسته روز سه شنبه در آیین نوزدهمین سالگرد شهادت سپهبد صیاد شیرازی در سنندج اظهار کرد: مادام که شجاعت جوانان ما، توکل به خدا و آینده نگری رهبری و پشتیبانی مسئولان از نظام وجود دارد هیچ هراسی از تهدیدات دشمن نداریم.

وی افزود: هر چند امروز امکانات نظامی و دفاعی ما به نقطه خود اتکایی رسیده و روی پای خود ایستاده ایم به طوری که بیش از 90درصد نیازهای دفاعی خود را تولید می کنیم اما اینها تنها ابزاری برای بازدارندگی است.

مشاور نظامی فرمانده معظم کل قوا در امور زمینی با اشاره به اینکه در قرن بیستم، 320 جنگ با 250 میلیون نفر تلفات در جهان اتفاق افتاد، گفت: در این جنگ ها نیروهای نظامی از ابزارهای روز استفاده کردند اما اینها فقط ترس ایجاد کرد در حالی که عامل اصلی بازدارندگی، دل ها و گام های آماده برای شهادت و هوشیاری مردم است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان نیز در این آیین با بیان اینکه بازدارندگی در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، تاکید کرد: هر مکتبی که بخواهد در جهان معرفی شود به وسیله انسان هایی که در آن مکتب پرورش و رشد یافته اند، معرفی خواهد شد.

امیر سرتیپ ابوالفضل برزگر گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران، انسان های برجسته ای همچون صیاد شیرازی دارد و بوسیله چنین افرادی امروز از نیروهای مسلح قدرتمند دنیا محسوب می شود.

به گزارش ایرنا، شهید سپهبد علی صیاد شیرازی سحرگاه 21 فروردین 1378 به دست منافقان کوردل ترور و به درجه رفیع شهادت نایل شد.

کد خبر 402465

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha