همشهری آنلاین: فیلمبرداری فیلم سینمایی «ما همه با هم هستیم» به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه‌کنندگی سیدرضا میرکریمی سه‌شنبه ۲۱ فروردین با حضور و هنرنمایی بیش از ۳۰ بازیگر در تهران آغاز می‌شود.

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از روابط عمومی پروژه، این فیلم در حالی از سه‌شنبه جلوی دوربین فرشاد محمدی می‌رود که رکورد حضور تعداد بازیگران سرشناس را شكسته است. مهران مدیری، محمدرضا گلزار، مهناز افشار، ویشکا آسایش، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، مانی حقیقی، سروش صحت، حسن معجونی، مهران غفوریان، نادر فلاح، سیروس گرجستانی، علی شادمان، رضا ناجی و سیاوش چراغی‌پور از جمله بازيگران «ما همه با هم هستيم» هستند.

حسین و پدرام امیری و محمد داودی فيلمنامه را نوشته‌اند كه پس از «مارموز» تازه‌ترين تجربه كارگرداني تبريزي است. او سال گذشته توليد «خودسر» را آغاز كرد كه در روزهاي پاياني به «مارموز» تغيير نام داد و گفته مي‌شود قرار است ارديبهشت امسال در جشنواره جهاني فيلم فجر رونمايي شود. تبريزي آخرين بار با «امكان مينا» در جشنواره فجر حضور داشت كه با وجود نامزدي‌هاي فراوان چندان جدي گرفته نشد و در اكران عمومي هم به شدت شكست خورد.

داستان «ما همه با هم هستیم» بر بستري از كمدي روايت مي‌شود و فيلمبرداري آن براي 75 روز برنامه‌ريزي شده است. سام نوری، فرزین محدث، بهادر مالکی، یدالهم شادمانی، محمدمهدی حسینی‌نیا، شیرین آقاکاشی، بهزاد قدیانلو، اشپیتیم آرفی، لیدا فتح‌اللهی، شیوا بلوچی و دانیال کاظمی ديگران بازیگراني هستند كه در اين فيلم ايفاي نقش مي‌كنند.

کد خبر 402368

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha