مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۹ گفت: ۵ هزار و ۹۱۲ هولوگرام بازیافت پس از آموزشهای چهره به چهره بر درب منازل شهروندان نصب شد.

هولوگرام بازیافت

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مهرداد زنگنه فر بیان کرد: در بین شهروندان فعال پس از فراگیری آموزش های مربوط به بازیافت 5 هزار و 76 کارت اشتراک و 5 هزار و 912 هولوگرام بازیافت بر روی درب منازل منطقه 19 نصب شد.

زنگنه فر با اشاره به افزایش مشارکت اهالی در مدیریت پسماند اظهار کرد: 50 تن زباله خشک از منازل شهروندان، غرفه های بازیافت و خودروهای ملودی جمع آوری شده که بیشترین درصد میانگین ماهانه زباله های جمع آوری شده در ناحیه دو و کمترین آنها در ناحیه چهار بوده است.

وی خاطر نشان کرد: در جهت تشویق وترغیب بیشتر ساکنین شهرک ها و مجتمع ها به مشارکت بهتر در طرح تفکیک پسماند خشک در مبداء، بنرهای تقدیر و تشکر از شهروندان نصب و کیسه های مخصوص جمع آوری پسماند خشک و بروشورهای آموزشی نیز در بین آنها توزیع شد.

معاون شهردار منطقه با اشاره به آموزش سرایداران شهرک ها و مجتمع های بالای 20 واحد جهت تفکیک پسماند های خشک افزود: در این خصوص هماهنگی های لازم به منظورآموزش ساکنین و همکاری بیشتر با اداره مدیریت پسماند برای برگزاری جلسات آموزشی و توجیه انجام شده است.

این مسئول در بخش دیگری در خصوص سایر اقدامات انجام شده در سال گذشته در این حوزه بیان کرد: تجهیز جعبه کمک های اولیه، مواد شوینده و ... به صورت مستمر در غرفه های بازیافت، اخذکارت تردد جهت خودروهای جمع آوری پسماند خشک و تحویل به رانندگان، نصب سیستم GPS بر روی خودروهای ملودی،کامیون و ... به تعداد 21 خودرو، نصب 8 دستگاه کمپوستر جهت ترویج جدا سازی تفکیک پسماند تر و خشک و جهت تهیه کود کمپوست از پسماند تر، راه اندازی و افتتاح ساختمان آموزشی اداری ایستگاه پسماند و تجهیز ساختمان آموزشی پسماند و ... انجام شده است.

کد خبر 402298

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha