همشهری آنلاین: تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و بیمه معلم در پایان لیگ برتر شمشیربازی آقایان موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند و دانشگاه آزاد قهرمان قهرمانان شد.

Fencing Teams

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، هفته پایانی لیگ برتر شمشیربازی آقایان در سالن شهید کلاهدوز تهران برگزار شد و تیم دانشگاه آزاد اسلامی در اسلحه فلوره و اپه و بيمه معلم در اسلحه سابر به عنوان قهرماني رسيدند.

در اسلحه سابر تیم بیمه معلم با کسب 42 امتیاز و با اقتدار مقام قهرماني اين اسلحه را کسب کرد، دانشگاه آزاد اسلامی با 38 امتیاز رتبه دوم را به دست آورد و تیم ارش مازندران و آترا ارتوپد ارومیه رتبه سوم مشترک را از آن خود کردند.

در بخش اسلحه اپه دانشگاه آزاد اسلامی با جدالي سنگين با تيم بيمه معلم و كسب 49 امتیاز قهرمان و بیمه معلم با 47 امتیاز دوم شد و تیم‌های خانه شمشیربازی همدان و آکادمی شمشیربازی اردبیل مقام سوم مشترک را به دست آوردند.

اما در بخش اسلحه فلوره نیز دانشگاه آزاد با کسب 42 امتیاز بر سکوی نخست ایستاد، بیمه معلم با 38 امتیاز موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد و دو تیم خانه شمشیربازی همدان و خیام آسان‌بر مقام سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

در مجموع رقابت‌های سه اسلحه، دانشگاه ازاد با کسب 280 امتیاز در رقابتي نزديك با تيم بيمه معلم برای پنجمین سال متوالی به عنوان قهرمان قهرمانان دست یافت، تیم بیمه معلم با 260 امتیاز دوم شد و خانه شمشیربازی همدان با کسب 120 امتیاز به مقام سوم رسيد.

 

کد خبر 401854

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha