همشهری آنلاین: مدیرکل ستاد بحران لرستان گفت: تندباد با سرعت ٦٠ کیلومتر برساعت روز جمعه استان لرستان را درنوردید و خساراتی بر جا گذاشت.

تندباد

به گزارش ایرنا، رضا آریایی در اين باره افزود: در برخی مناطق شمالی استان لرستان سرعت وزش باد به بیش از 60 کیلومتر بر ساعت رسید که این وضعیت تا ساعات آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وی اظهار کرد: به علت وزش تندباد، 2 دکل فلزی انتقال برق در یک کیلومتری دوره تخریب و برق این شهر از 2 ساعت پیش تاکنون بطور کامل قطع شده است.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری لرستان افزود: کارکنان شرکت توزیع برق استان لرستان و شهرستان دوره بلافاصله بعد از اعلام این قطعی با امکانات و تجهیزات لازم در محل حضور پیدا کردند و در حال تامین برق شهرستان به صورت موقت از طریق پست‌های همجوار هستند.

وی گفت: با پیگیری مدیرکل شرکت توزیع برق استان لرستان، شرکت برق باختر نیز نسبت به اعزام نیرو و تجهیزات برای بازسازی دکل‌های تخریب شده اقدام کرده است.

آریایی با بیان اینکه برق شهرستان دوره به زودی و حداکثر تا یک ساعت آینده وصل خواهد شد، گفت: بارندگی ملایم به تدریج از ساعات آینده و از جنوب استان شروع و پیک بارش حداکثر 10 میلیمتر در بخش های شمالی و شرقی استان پیش‌بینی شده است.

وی لزوم بازدید فرمانداران از محل اقامت و استقرار مسافران در چادرها، کمپ‌ها و مکان‌های اسکان گروهی را ضروری دانست.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان لرستان وزش باد نسبتا شدید همراه با گردو خاک و کاهش دید افق تا شامگاه جمعه در این استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 401679

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha