همشهری آنلاین: مرکز مدیریت راه های کشور گزارشی از وضعیت تردد جاده‌ای در کشور ارائه کرد.

ترافیک جاده‌ای

به گزارش ايرنا به نقل از مرکز مدیریت راه های کشور گزارشي از وضعيت تردد جاده‌اي در كشور، تردد شمار فعال در محورهای برون ‌شهری در شبانه‌ روز گذشته 1.2 درصد كاهش داشته است. در اين ميان سهم وسایل نقلیه سنگین از کل تردد ثبت ‌شده در شبانه ‌روز گذشته 7.9 درصد بود و اوج تردد بین ساعت های 18 تا 19 و کمترین تردد ساعت چهار تا پنج صبح صورت گرفت.

در 24 ساعت گذشته آزادراه کرج- قزوین در محدوده استان البرز بیشترین رفت و آمد را با 136 هزار و 733 دستگاه وسیله نقلیه ثبت کرد.

  • آخرین وضعیت ترافیکی

تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعبه‌های راهداری سراسر کشور، در شمال به جنوب محور هراز محدوده پارک جنگلی آمل ترافیک سنگین گزارش شد. در برخی مقاطع محور چالوس- کرج نیز ترافیک نیمه سنگین است.

  • آخرین وضعیت جوی

در برخی محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل، لرستان، کرمانشاه و کردستان بارش باران را شاهدیم.

  • محورهای بسته

محورهای رامیان- اولنگ- شاهرود در استان های گلستان و سمنان، شمشک- دیزین در استان‌های البرز و تهران، گنجنامه- تویسرکان در استان همدان و سی‌سخت- نورآباد (سمیرم) در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان به دلیل نبود ایمنی کافی بسته است.

  • محدودیت‌های ترافیکی

تردد انواع موتورسیکلت در همه آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها، محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و سایر محورهایی که ضرورت ایجاب کند، ممنوع اعلام شد.

در این روزها ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال در همه محورهای برون شهری اعمال می‌شود.

عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی یا دارای مجوز از پلیس راهور ناجا از این امر مستثنا بوده و ممنوعیت تردد این قبیل وسایل نقلیه فقط در راه‌هایی اعمال می‌شود که مقررات یکطرفه شدن عبور و مرور در آنها اجرا می‌شود یا در طول سال ممنوعیت تردد دارد.

کد خبر 401650

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha