سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس پلیس راه راهور ناجا تاکید کرد: براساس استعلام از سامانه‌های موجود می‌توان دریافت که در ۱۰ روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۱۲ درصدی سفرها را شاهدیم. وی از کاهش ۳ تا ۵ درصدی تصادفات خبر داد.

راهور جاده

به گزارش ایلنا، سردار حمیدی، رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: در ۱۰ روز گذشته از ۲۴ اسفند، ۱۲ درصد افزایش تردد نسبت به مدت مشابه سال قبل را شاهد بوده‌‌ایم.

وی افزود: این افزایش تقاضای سفر می‌طلبد تا هموطنان و رانندگان بیش از گذشته قوانین و مقررات را رعایت کنند تا مشکلی برای خود و دیگران پیش نیاورند.

رئیس پلیس راه راهور ناجا ادامه داد: ما در این مدت ۴ تا ۵ درصد کاهش تصادفات تا این لحظه داشته‌ایم و عمده‌‌ترین علت وقوع تصادف هم مبحث عدم توجه به جلو ناشی از خواب‌آلودگی و خستگی بوده است.

سردار حمیدی با بیان اینکه دور اول سفرها به پایان رسیده است و از امروز شاهد آغاز دور دوم سفرهای نوروزی هستیم، اظهار داشت: ما حدود ۶۰ درصد تصادفات‌مان در ۳۰ کیلومتری شهرهاست جایی که راننده فکر می‌کند سفر به پایان رسیده و تمرکزش کمتر می‌‌شود و اگر راننده در این مقطع توجه کافی نداشته باشد مشکل‌ساز می‌شود.

کد خبر 401483

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha