همشهری آنلاین: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور، از ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی کشور خبر داد.

ترافیک جاده‌ای

سرهنگ نادر رحمانی در گفت وگو با ایسنا، در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور تا ساعت ۱۳ ششم فروردین گفت: در مسیر جنوب به شمال محور کرج- چالوس از ابتدای محور تا کیلومتر ۱۳، عسل کوچ، سد کرج، تونل ۷، پل خواب، گچسر و محدوده‌های سه راهی دیزین، پل زنگوله، سیاه بیشه و هزارچم ترافیک سنگین و در طول محور پر حجم اما روان است.

وی با بیان اینکه محور شمال به جنوب محور کرج-چالوس محدوده‌های دزدبن، هزارچم و سیاه بیشه، دهانه شمالی تونل کندوان، سه راهی دیزین و گچسر ترافیک سنگین است، گفت: جنوب به شمال محور هراز محدوده‌های آهک‌دره تا امامزاده هاشم (ع)، لاسم، امامزاده علی (ع)، آب اسک، گزنک، شنگلده و بایجان تردد سنگین و محور پرحجم است و همچنین در شمال به جنوب محور هراز محدوده‌های پارک جنگلی آمل، نارنجستان تا تونل شماره یک، لاریجان تردد سنگین است.

رحمانی با بیان اینکه در استان مازندران محورهای کناره در هر دو مسیر ترافیک پر حجم گزارش شده است، گفت: تردد در جنوب به شمال محور فیروزکوه محدوده ورودی شهر سوادکوه، باند شمالی آزادراه تهران-کرج از گرمدره تا پل کلاک، باند شمالی آزادراه کرج-قزوین از پل کلاک تا مهرویلا و باند جنوبی آزادراه تهران-کرج از پل فردیس تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

وی افزود: همچنین شمال به جنوب محور قزوین-رشت محدوده‌های امامزاده هاشم (ع) و پل رودبار تردد سنگین و در جنوب به شمال محور آزادراه قزوین-رشت محدوده شهر رودبار سنگین و محدوده لوشان-منجیل ترافیک نیمه سنگین اما در طول محور پر حجم و روان گزارش شده است.

رحمانی با بیان اینکه بر اساس گزارش‌های دریافتی در آزادراه تهران - قم محدوده عوارضی تردد نیمه سنگین اما در طول محور پر حجم و روان است، گفت: تردد در آزادراه زنجان به قزوین طول محور پرحجم، خراسان رضوی آزادراه مشهد-ملک آباد (محدوده عوارضی ملک آباد) ترافیک نیمه سنگین، استان گلستان محور گالیکش-جنگل گلستان در هر دو مسیر تردد پرحجم، آزادراه ساوه به تهران در طول محور پرحجم، محور سمنان-شریف آباد تردد در طول محور پرحجم گزارش شده است، اما سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

کد خبر 401461

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گردشگری و ميراث فرهنگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha