همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی با بیان اینکه تجربه خریدنی نیست از بازی با تونس ابراز رضایت کرد و گفت این بازی برای بازیکنان ما از لیگ داخلی تجربه خوبی بود.

کارلوس کی‌روش

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کارلوس کی‌روش در نشست خبری پس از دیدار برابر تونس اظهار کرد: ما امروز مقابل تیم خیلی خوبی بازی کردیم. تیم تونس بازیکنان بین المللی دارد و فوتبالی که این تیم ارائه کرد همان چیزی بود که انتظارش را می‌کشیدیم. آنها خیلی با سرعت توپ را به حرکت در می‌آوردند و این چیزی بود که ما از این بازی به دنبال آن بودیم.

وی افزود: این برای بازیکنان ما به ویژه بازیکنان لیگ داخلی تجربه خیلی خوبی بود که مقابل تیمی بازی کنند که با سرعت بالا و در سطح بین المللی بازی می‌کرد.
کی‌روش ادامه داد: بازیکنان ما ابتدا با کمی تردید بازی می‌کردند ولی کم کم این هراس ریخت و بازی متعادل شد و ما موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم. این شانس را به بازیکنان جوان‌تر دادیم که خودشان را نشان دهند.

وی ادامه داد: ما نیاز بیشتری به این نوع بازی‌ها داریم تا بتوانیم به سطح بین‌المللی و جام جهانی برسیم.

کی‌روش با اشاره به نیاز یک تیم به تجربه گفت: بازیکنان می‌توانند از نظر تکنیکی و تاکتیکی خودشان را قدرتمندتر کنند اما در فوتبال تنها چیزی که خریدنی نیست تجربه است و این تجربه را می‌توانید در چنین بازی‌هایی کسب کنید.

او در پاسخ به این سوال که سبک تونس تا چه حد به مراکش نزدیک است، گفت: قطعا سیستم این حریف و بازیکنان تونس شباهت زیادی با مراکش دارد و ما از این فرصت برای کسب تجربه استفاده کردیم.


کی‌روش در پاسخ به سوالی دیگر گفت: شما نمی‌توانید تجربه را یک شبه به تیم اهدا کنید. ما چند بازیکن داشتیم که تجربه بین المللی نداشتند و تنها کاری که می‌توانستیم انجام دهیم این بود که بازیکنان را به خط مقدم بفرستیم. همه سربازها در سربازخانه خوب هستند اما باید به خط مقدم بروند تا تجربه بین‌المللی به دست بیاورند.

کد خبر 401355

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha