همشهری آنلاین: کتاب هرآنچه که درمورد فرانچایز باید بدانید تالیف امیرخسرو فخریان از سوی انتشارات بازاریابی چاپ و منتشر شد.

کتاب هرآنچه که درمورد فرانچایز باید بدانید منتشر شد

اثر حاضر در ايران كتاب نخست است در حوزه‌ي فرانچايز. به نظر می‌آید تاكنون كتاب مستقلي اعم از ترجمه و يا تأليف در ايران در اين باره نداشته‌ايم. بدين رو انتشار اين كتاب را بايد به فال نيك گرفت و آن را با ولع خواند.

مي‌توانيم بگوييم فرانچايز در ايران ناشناخته است، حتي براي صاحبان كاروكسب‌هايي كه پيشينه‌اي طولاني و درخشان دارند. اين در حالي است كه سالهاي طولاني است شركتهاي پيشرفته در امريكا و اروپا، تجربه‌ي اين نوع از كاروكسب‌ها را دارند.

به گفته‌ي آگاهان، بيش از 120 صنعت در مسير بازار خود از فرانچايز استفاده مي‌كنند. صنايعي نظير اتومبيل، آموزش، مواد غذايي، سلامت و تناسب اندام، خدمات منزل، خدمات و محصولات خرده‌فروشيها، مسافرت و گردشگري از جمله‌ي اين صنايع هستند.

صاحب اين اثر قابل تحسين است كه با جسارت درخور و در غياب هيچ منبع تأليفي يا ترجمه‌اي در قالب كتاب، شور كنجكاوي و پرسشگري را در ميان كارآفرينان و صاحبنظران پديد آورده است. همچنين بخش پاياني كتاب، كار را براي فرانچايزگيرندگان در ايران تسهيل مي‌كند و آن نمونه‌ي قراردادهاست كه در صفحات پيوست کتاب مي‌خوانيد.

علاقه‌مندان ‌‌برای اطلاع بیشتر و‌خرید این کتاب می‌توانند به نشانی فروشگاه اینترنتیwww.marketingshop.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 71 و 66408251 تماس بگیرند.

کد خبر 401348

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha