همشهری آنلاین: معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۹ از آموزش چهره به چهره در ایستگاه‌های نوروزی در ایام عید خبر داد.

آموزش چهره به چهره در ایستگاه‌های نوروزی و تدارک ده‌ها برنامه آموزشی

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، حمید بهرامی گفت: به همت اداره آموزش و مشارکت‌های شهروندی این حوزه نمایش‌های خیابانی با موضوع حقوق و تکالیف شهروندی در دو ایستگاه نوروزی بوستان افرا و عوارضی قم در مبادی ورودی پایتخت برای مسافران نوروزی برگزار خواهد شد.

ضمن اینکه مسابقات نقاشی برای کودکان و نوجوانان با موضوع طبیعت، حفظ محیط زیست و تفکیک زباله از مبدأ همراه با اهدای جوایز فرهنگی و بروشور آموزشی انجام خواهد شد.

به گفته این مسئول تا اواخر اسفند بیش از ده ها برنامه آموزشی با موضوعات نحوه خانه تکانی ایمن با برگزاری یک کارگاه آموزشی در هر محله برای خانواده ها،آشنایی با آداب و رسوم نوروز ویژه کودکان و برگزاری مسابقات سفره هفت سین در نواحی پنجگانه برگزار می شود.

بهرامی با بیان اینکه طرح تبلیغی- آموزشی نسیم بهشت تا اواخر اسفند ماه در قالب دو برنامه در هر ناحیه اجرا می شود افزود: این کارگاه ها با حضور روحانیون و مبلغین مذهبی در کانون ها و مدارس مجری طرح شهردار مدرسه و با ارائه آموزش در زمینه پرورش صفات اخلاقی و رفتار های اجتماعی دانش آموزان و کودکان مبتنی برارزش های اسلامی ویژه والدین و دانش آموزان در حال برگزاری است .

معاون شهردار منطقه در تشریح سایر برنامه های مناسبتی در این ایام بیان کرد: اهداء گل و گلدان از سوی شهرداران مدارس به خانواده های شهداء با حضور شهرداران نواحی، برپایی اردوی های نیمروزه غبارروبی مزار شهداء و اماکن مذهبی در قالب طرح شهر در دست بچه ها، چاپ و نصب بنر با موضوع حفظ فضای سبز و عدم رها سازی سبزه‌ها در معابر و خیابان های سطح شهر و ... از جمله برنامه های استقبال از نوروز است.

کد خبر 401347

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha