همشهری آنلاین: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به وزش باد شدید در برخی مناطق کشور از افزایش دمای هشت تا ۱۲ درجه‌ای در استان‌های ساحلی خزر خبر داد.

ایسنا نوشت: احد وظیفه اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، امروز در برخی مناطق خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات شمال سمنان رشد ابر، رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طی فردا (۳ فروردین) و پس‌فردا (۴ فروردین) آسمان اغلب مناطق کشور صاف و آفتابی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد:‌ در این روز در سواحل دریای خزر، اردبیل و جنوب غرب وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز شنبه در غالب مناطق کشور آسمان صاف و آفتابی است، گفت: افزایش دمای هشت تا ۱۲ درجه‌ای در استان‌های ساحلی دریای خزر پیش‌بینی می‌شود که در برخی مناطق گیلان و اردبیل با وزش باد شدید جنوبی همراه خواهد بود.

وظیفه ادامه داد: بعدازظهر روز شنبه در برخی مناطق شمال غرب کشور نیز رشد ابر و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود و از اواخر وقت این روز رگبار و رعد و برق در این مناطق شروع خواهد شد.

به گفته وی، طی روز شنبه وقوع باد و گرد و خاک در جنوب غرب و غرب کشور دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز گفت: آسمان تهران فردا جمعه صاف، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و روز شنبه صاف، در بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 401308

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha