همشهری آنلاین: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران تمهیدات این سازمان برای ایام تعطیلات نوروز تشریح کرد.

آتش‌نشانی

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، با تشریح تمهیدات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران برای تعطیلات نوروز اظهار کرد: در این ایام سازمان آتش نشانی در آماده باش کامل است و 130 ایستگاه آتش نشانی با حضور پرسنل به صورت شبانه روزی از 25 اسفند تا 15 فروردین به امدادرسانی می‌پردازند و همچنین آتش نشانان در تمام مبادی ورودی و خروجی شهر در هشت نقطه در کانکس‌ها استقرار پیدا می‌کنند و اوضاع ایمنی پایتخت در مبادی ورودی و خروجی را کنترل می‌کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اشاره به آمادگی این سازمان برای روز طبیعت، اظهار کرد: در 13 فروردین نیز آتش نشانان از ساعات ابتدایی صبح تا پایان روز و تا زمانی که تردد عادی شود در 260 نقطه مستقر خواهند شد و اوضاع ایمنی شهر را تحت کنترل خواهند گرفت. در این روز 563 نیروی آتش نشانی به همراه 105 خودروی سنگین، 84 خودروی سبک و 71 دستگاه موتورسیکلت به خدمات رسانی می‌پردازد.

وی همچنین توصیه کرد: هموطنان در سفرهای نوروزی نکات ایمنی را بیشتر در نظر داشته باشند و با توجه به اینکه دراین ایام آمار حوادث در جاده‌ها کمی بیشتر می‌شود باید با احتیاط بیشتری رانندگی کنند و هر گاه احساس خستگی کردند توقفی داشته باشند تا خدایی نکرده اتفاق ناگواری برای آنها نیفتد.

کد خبر 401178

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha