همشهری آنلاین: تیم ملی الف والیبال ساحلی ایران با پذیرش شکست برابر آلمان به مقام نایب قهرمانی تور جهانی عمان دست یافت.

Salemi- Raoofi

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله نهایی تور جهانی تک ستاره عمان عصر روز شنبه (26 اسفند) با دو دیدار در زمین‌های ساحلی شهر مصنعه پیگیری شد.

در دیدار رده‌بندی و از ساعت 14 و 30 دقیقه تیم‌های ایتالیا و عمان به مصاف یکدیگر رفتند که آندرتا و آبیاتی، ملی‌پوشان ایتالیایی دو بر صفر مقابل میزبان به پیروزی رسیدند و مدال برنز این رقابت‌ها را از آن خود کردند.

تیم ملی والیبال ساحلی الف ایران (بهمن سالمی - رحمان رئوفی) نیز در دیدار نهایی به مصاف آلمان (برگمن - هارمس) رفت و دو بر صفر مغلوب این تیم شد.

ملی‌پوشان ایران در دو ست متوالی با امتیازهای 21 بر 18 و 21 بر 11 نتیجه را به آلمان واگذار کردند تا به نخستین مدال نقره خود در تور جهانی دست یابند و پاداش 700 دلاری مسابقات را به دست آورند.

سالمی و رئوفی در مرحله گروهی موفق به شکست تیم‌های عمان و سوئیس شده و به عنوان صدرنشین گروه خود راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند و در مسابقه سوم خود دانمارک را شكست داده و به جمع چهار تیم برتر راه يافتند.

ملی‌پوشان ساحلی ایران که مدال برنز تور جهانی مغرب را نیز در پرونده کاری خود دارند، در مرحله نیمه نهایی موفق به شکست عمان، میزبان این رقابت‌ها شدند و به دیدار نهایی راه یافتند.

تیم‌های ملی ب (عباس پورعسگری - آرش وکیلی) و ج ایران (آق محمد سلاق - حامد میرزاعلی) نیز در این رقابت‌ها حضور داشتند که با پذیرش شکست برابر حریفان در مرحله یک چهارم نهایی و قرار گرفتن در رتبه‌های پنجم تا هشتم تور جهاني عمان، پاداش 300 دلاری را از آن خود کردند.

رضا نائینی به عنوان سرمربی، آرش رامسری (مربی) و محمد خلیلی به عنوان سرپرست ملی‌پوشان ایران را در این رقابت‌ها همراهی می‌کردند.

کد خبر 401153

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha