همشهری آنلاین: لیگ برتر شمشیربازی بانوان با قهرمانی تیم دانشگاه آزاد اسلامی در هر سه اسلحه پایان یافت.

Fencing

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، هفته پایانی لیگ برتر شمشیربازی بانوان روز پنجشنبه (24 اسفند) به میزبانی سالن شهید کلاهدوز تهران برگزار شد و تیم دانشگاه آزاد اسلامی توانست در هر سه اسلحه قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را کسب کند.

در اسلحه سابر، تیم دانشگاه آزاد اسلامی با کسب 48 امتیاز قهرمان شد، شهرداری کرج با 41 امتیاز نایب قهرمانی را از آن خود کرد و تیم طراوت لاهیجان و شرکت معماری لونی یزد بر سکوی سوم مشترک مسابقات ایستادند.

در بخش اسلحه اپه، دانشگاه آزاد اسلامی با 48 امتیاز مقام نخست را کسب کرد، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با کسب 44 امتیاز دوم شد و تیم‌های امیدهای تهران و شهرداری کرج مقام سوم مشترک را به دست آوردند.

اما در بخش اسلحه فلوره، دانشگاه آزاد با کسب 42 امتیاز بر سکوی نخست ایستاد، تیم امیدهای تهران با 38 امتیاز موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد و دو تیم فولاد مبارکه و ارسال توان تبریز مقام سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

درمجموع رقابت‌های سه اسلحه، دانشگاه آزاد با کسب 300 امتیاز برای چهارمین سال متوالی به عنوان قهرمان قهرمانان دست یافت، تیم سپاهان با 140 امتیاز دوم شد و امیدهای تهران با 135 امتیاز به مقام سوم رسید.

 

کد خبر 401060

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha