همشهری آنلاین: رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: هنجارشکنان آخرین چهارشنبه سال (چهارشنبه سوری) بازداشت و تا پایان تعطیلات نوروز میهمان پلیس خواهند بود.

سردار حسین رحیمی

سردار حسین رحیمی در گفت‌وگو با ایرنا تصریح کرد: همچنین خودروهای افراد هنجارشکن چهارشنبه آخر سال نیز توسط نیروهای پلیس توقیف و تا پایان تعطیلات نوروز در پارکینگ متوقف می‌شود.

وی اظهار کرد: پلیس بر اساس هماهنگی انجام شده با دستگاه قضایی، برخوردی قاطع، جدی و بدون تعارف با افرادی که نظم، امنیت و آرامش شهر و شهروندان را در چهارشنبه سوری خدشه‌دار کنند، خواهد داشت.

رییس پلیس تهران بزرگ همچنین از کشف ١٧ تن( ٧٣ میلیون عدد) انواع مواد محترقه خطرآفرین به ارزش ٤ میلیارد تومان طی یک ماه گذشته در پایتخت خبر داد.

وی همچنین از کشف و انهدام ٣ باند و دستگیری ٧٤ نفر در همین رابطه خبر داد و افزود: این افراد اقدام به تهیه، انتقال، انبار و توزیع مواد محترقه می‌کردند.

سردار رحیمی با بیان اینکه این کشفیات حاصل تلاش یکماهه پلیس آگاهی، پیشگیری و امنیت و اطلاعات است گفت: ٨ تن از مواد محترقه کشف شده اکریل و سرنج است که بسیار پرخطر و حتی کشنده است.

وی گفت: پلیس تهران بزرگ در این ارتباط ١١ انبار بزرگ موادمحترقه را شناسایی و ضمن توقیف مواد محترقه موجود، این انبارها را پلمب و ١٤ دستگاه خودرو متخلفان را نیز توقیف کرده است.

کد خبر 400832

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha