مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با بیان اینکه نمی‌توان با دستاوردهای انقلاب صنعتی مبارزه کرد، گفت: تاکسیرانی باید با استارت‌آپ‌ها همراه شود نه اینکه با آن مقابله کند.

تاکسی آنلاین

به گزارش ایسنا، محمد علی افشانی در سی‌و سومین مجمع سالیانه اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور با بیان اینکه انقلاب صنعتی تحلیل است و مقابله با آن بی‌فایده بوده و هر دستاوردی دارد مورد پذیرش بشر است، اظهار کرد: دیگر اتحادیه تاکسیرانی نمی‌تواند با استارت‌آپ‌های موجود در حوزه‌های حمل و نقل مقابله کند؛ زیرا آنها جزو دستاوردهای انقلاب‌های صنعتی هستند و چه بخواهیم و نخواهیم تحمیل خواهند شد.

وی ادامه داد: باید خود را آماده کنیم تا از این دستاوردهای جدید استفاده کنیم و اگر در برابر آن مقاومت کنیم شکست قطعی است. به عبارت دیگر امکان ندارد با دستاوردهای انقلاب صنعتی مقابله کرد.

افشانی با اشاره به این که باید خودتان را به روز کنید زیرا سرعت تغییرات زیاد است، گفت:‌ دستاوردهای انقلاب صنعتی به گونه‌ای نیست که مانع از نفوذ ‌آنها شد زیرا این دستاوردها افزایش سرعت، کاهش هزینه و افزایش رفاه را به همراده دارد و بشر نیز این موارد را می خواهد اما آسایش را به دلیل اشتباه سودجویانه کسانی که منافع خودشان را به منافع جمع ترجیح می دهند، خراب می‌کنند.

وی تصریح کرد: درشهر تهران قیمت نقل و انتقالات با حضور سامانه‌های آنلاین تاکسیرانی نصف شده است ضمن اینکه سرعت نیز بالا رفته است. بنابراین چطور می‌توان به مصرف کننده گفت از آنها استفاده نکنند بایستی گفت با دستاوردهای انقلاب صنعتی مبارزه و مقابله نکنید بلکه با آن همراه شوید.

رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در ادامه اظهار کرد: طبقات ضعیف جامعه از حمل و نقل عمومی استفاده کرده و در کنار آنها نیز افراد فرهیخته‌ای که منافع مردم و سلامتی آنان برایشان اهمیت دارد از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند. درحقیقت نوسازی ناوگان به معنای توسعه عدالت اجتماعی است که این امر با امکانات مناسب و نوو با سرعت بهتر و آلایندگی کمتر میسر می‌شود همچنین نوسازی ناوگان حمل و نقل به بهبود زیست شهری کمک خواهد کرد؛ زیرا ما هوا نداریم که مصرف کنیم و باید این اقدام را انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه موضوع بعدی کاهش مصرف سوخت است گفت:‌ اگر بتوانیم مصرف سوخت را کاهش دهیم می‌توانیم آن را صادر یا برای نسل‌های آینده ذخیر کنیم و درحقیقت ما چیزی برای نسل‌آینده باقی نگذاشته‌ایم.

کد خبر 400725

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha