همشهری آنلاین: معاون رئیس‌جمهور تاکید کرد: تا این لحظه هیچ اسمی از سوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به عنوان مدیر دوتابعیتی به ما داده نشده است.

به گزارش ايلنا، جمشید انصاری در واکنش به ادعای یک نماینده عضو جبهه پایداری مبنی بر وجود لیستی از مدیران دوتابعیتی در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: یکی از نمایندگان این مسئله را مطرح کرده بود و از لیست ۱۰۰ نفره مدیران عضو دوتابعیتی در دولت سخن گفته بود.

وی ادامه داد: چون معمولا از این حرف‌ها از افراد مختلف زیاد مطرح می‌شود، بلافاصله من نامه‌ای را به رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نوشتم و گفتم یکی از نمایندگان در مصاحبه‌ای اعلام کرده اسامی ۱۰۰ مدیر دوتابعیتی در اختیار کمیسیون است، شما لطف کنید اسامی آن مدیران را در اختیار ما قرار بدهید تا ما بررسی کرده و طبق مقررات موضوع را پگیری کنیم.

رئیس سازمان استخدامی و امور اداری با بیان اینکه تاکنون هیچ پاسخی به نامه ما داده نشده است، اظهار داشت: تا این لحظه هیچ اسمی از سوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به عنوان مدیر دوتابعیتی به ما داده نشده است.

انصاری در پاسخ به این سوال که آیا در بررسی‌های سازمان استخدامی و امور اداری با مدیر دو تابعیتی روبه‌رو شده‌اید؟ تصریح کرد: باید به ما اسامی داده شود. به عبارت دیگر، اگر کسی مدعی حضور مدیر دوتابعیتی است، باید به ما اسم آن مدیر را بدهد تا ما بررسی کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که مرجع رسیدگی به این موضوع کدام نهاد است، خاطرنشان کرد: از باب اینکه تشخیص داده شود که مدیری دوتابعیتی است یا خیر، وزارت اطلاعات این مسئولیت را برعهده دارد ولی اگر کسی چنین ویژگی‌هایی داشت، از باب اینکه این فرد چه شرایطی از لحاظ اداری می‌تواند داشته باشد، سازمان استخدامی و امور اداری کشور وظیفه رسیدگی به پرونده آن فرد را برعهده دارد.

 

 

کد خبر 400455

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha