همشهری آنلانی: رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه تیم ملی فوتبال ایران تا پیش از آغاز رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هشت بازی تدارکاتی برگزار خواهد کرد، گفت بعد از حذف لیبی از برنامه مسابقات، تیم ملی با سیرالئون بازی خواهد کرد.

تیم ملی

به گزارش ايرنا به نقل از فدراسیون فوتبال، مهدی تاج در خصوص دیدار‌های دوستانه تیم ملی فوتبال ایران تا جام جهانی روسیه، گفت: شرایط خوبی برای تیم ملی فراهم شده است و با وجود قراردادی که با فدراسیون لیبی داشتیم، آنها نتوانستند تیم شان را آماده بازی دوستانه با ایران بکنند.

وی در ادامه بیان کرد: در فروردین ماه 97 دو بازی تدارکاتی برای تیم ملی در نظر گرفته شده است. سوم فروردین تیم ملی ایران به مصاف تیم تونس می‌رود که این دیدار در کشور تونس برگزار می شود. پس از آن روز هفتم فروردین ماه یک دیدار دوستانه با تیم الجزایر خواهیم داشت که این بازی در اردوی تدارکاتی تیم ملی در اتریش، برگزار می‌شود.

تاج گفت: دو بازی دوستانه هم در اردیبهشت ماه در تهران خواهیم داشت و در روزهای 21 و 28 اردیبشهت به ترتیب به مصاف تیم‌های ملی فوتبال سوریه و ازبکستان خواهیم رفت. پس از آن، تیم ملی اردویی تدارکاتی در کشور ترکیه برگزار خواهد کرد که در آنجا دو دیدار دوستانه با تیم‌های ملی فوتبال ترکیه و یونان در روزهای 7 و 12 خردادماه انجام می‌دهد.

وی افزود: آخرین بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از رقابت‌های جام جهانی برابر تیم لیتوانی در روز 18 خردادماه در کشور روسیه است.

کد خبر 400273

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha