همشهری آنلاین: استاندار کرمانشاه گفت: به غیر از آقایان دایی و زیباکلام، بقیه سلبریتی‌ها برای اجرای پروژه در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه با ما مکاتبه یا پیگیری خاصی نداشته‌اند.

زلزله کرمانشاه

هوشنگ بازوند در گفت‌وگو با ایلنا، درباره آخرین وضعیت هزینه‌کرد پول‌هایی که توسط سلبریتی‌ها جمع‌آوری شد، گفت:‌ در حال حاضر با 2 نفر از آنها (صادق زیباکلام و علی دایی) جلسه داشتیم و برای توافق اولیه پای کار آمدند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه پروژه‌های آقای زیباکلام مشخص شده و در شرف انجام است، افزود: قرار شده یک سیستم برق‌رسانی از سلول‌های خورشیدی برای روستاییان و یک پروژه بهداشتی و اجتماعی برای فاضلاب روستاها اجرایی شود.

بازوند با بیان این مطلب که پروژه‌هایی که قرار است؛ توسط آقای دایی اجرایی شود، مسکونی است، گفت: این پروژه‌ها توسط خودشان به ما پیشنهاد شده و از آنها حمایت می‌کنیم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه بقیه سلبریتی‌ها با ما مکاتبه و یا پیگیری خاصی نداشته‌اند، گفت: ولی به شدت از این افراد استقبال و حمایت و نظرشان را تامین می‌کنیم.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: مردم به این افراد اعتماد کردند و پول دادند؛ نباید این اعتماد را خدشه‌دار کنیم، بنابراین هر گونه مشکلی باشد، حل و فصل می‌کنیم.

بازوند درباره اینکه گفته شده جلوی حساب برخی از این افراد گرفته شده‌است؟ گفت: من از شما می‌شنوم و اصلا اطلاعاتی در این زمینه ندارم، اما اگر صحت داشته باشد، حتما از طریق دادستانی پیگیری می‌کنیم که حساب‌ها باز شود، به هر حال کار خوبی نبوده است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: از سایر هنرمندان و افراد مطرح جامعه که اقدام به جمع آوری پول برای زلزله زدگان کرده‌اند، درخواست و دعوت می‌کنیم که با ما همکاری کنند، تا پول‌ها به صورت هدفمند هزینه شود. هر طرحی که مد نظرشان باشد، ما حمایت می‌کنیم.

کد خبر 400063

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha