همشهری آنلاین: معاون عمرانی استانداری تهران با بیان این که امروز توسعه زیرساخت‌های الکترونیک از نان شب برای شهرهای ما واجب‌تر است گفت: قطعا این موضوع در جلوگیری از آلودگی هوا نقش بسزایی دارد.

ضرورت توسعه زیرساخت‌های الکترونیک برای شهرها و جلوگیری از آلودگی هوا

به گزارش مهر، معاون عمرانی استانداری تهران در دوازدهمین نشست کارگروه کاهش آلودگی هوای استان تهران، با اشاره به پیشنهاد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران درباره درج مفاد قانون هوای پاک و مصوبات دولت در موافقت‌نامه‌های هزینه‌ای گفت: در همه موافقت‌نامه‌های هزینه‌ای باید اجرای قانون هوای پاک و مصوبات پیشگیری از آلودگی هوا تهران به صورت الزام‌آور ذکر شود و در همه موافقت‌نامه‌های هزینه‌ای دستگاه‌های مستقر در استان تهران نیز وارد شود.

احمد تواهن ضمن تاکید بر ضرورت توسعه زیرساخت‌های الکترونیک در سطح استان تهران افزود: توسعه زیرساخت‌های الکترونیک برای شهرهای ما امروز از نان شب واجب‌تر است.

وی تاکید کرد: توسعه زیرساخت‌های الکترونیک قطعا در جلوگیری از آلودگی هوا و بهبود وضعیت سلامت شهروندان نقش بسزایی دارد.

معاون عمرانی استانداری تهران گفت: در وزارت ارتباطات دولت تدبیر و امید اقداماتی در این راستا انجام گرفته و مقرر شده قبل از سال ۱۳۹۷ پهنای باند لازم در شهرهای کشور توسعه یابد.

وی تاکید کرد: توسعه زیرساخت‌های الکترونیک در دستور کار دولت و به دنبال آن در دستور کار استانداری تهران و مشخصا در دستور کار کارگروه کاهش آلودگی هوای استان تهران قرار دارد.

معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نیز در این نشست اعلام کرد: بیشترین سهم رشد اشتغال در سال‌های ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۰ به بخش ارتباطات و هوشمندسازی اختصاص دارد.

عدالتی افزود: نرخ رشد اشتغال سالانه ۸ درصد برنامه‌ریزی شده در حالی که برای حوزه ارتباطات ظرفیت سالانه ۱۵ درصد لحاظ شده است.

نشست کارگروه کاهش آلودگی هوای استان تهران با حضور احمد تواهن معاون عمرانی استانداری تهران، کیومرث کلانتری مدیرکل محیط زیست استان تهران و تعدادی دیگر از دستگاه‌های استانی عضو این کارگروه صبح امروز برگزار شد.

کد خبر 399937

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha