همشهری آنلاین: تیم‌های خاتم اردکان و بانک سرمایه با غلبه بر شهرداری تبریز و پیکان در نیمه نهایی لیگ برتر، به فینال راه یافتند.

Volleyball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دور برگشت مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران، جام شهید «محسن حججی» روز چهارشنبه (9 اسفند) با دو دیدار در شهرهای اردکان و تهران پیگیری شد.

در نخستین مسابقه تیم‌های خاتم اردکان و شهرداری تبریز در سالن آیت‌الله خاتمی شهر اردکان به مصاف یکدیگر رفتند و خاتمی‌ها سه بر یک به پیروزی رسیدند تا با کسب دو برد متوالی برابر نماینده تبریز، برای نخستین بار به دیدار نهایی لیگ برتر مردان ایران راه یابند.

شاگردان عادل بناکار، سرمربی تیم شهرداری تبریز که در ست نخست 25 بر 18 فاتح میدان شدند، در ست‌های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 23 و 25 بر 19 مغلوب میزبان شدند تا اقبال خود را برای کسب مقام سومی در دیدار رده‌بندی لیگ برتر بیازمایند.

در دومین مسابقه دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال مردان، تیم‌های پیکان تهران و بانک سرمایه در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان مصطفی کارخانه، سرمربی بانک سرمایه سه بر یک به پیروزی رسیدند تا با کسب دومین پیروزی متوالی برابر پیکان تهران، به دیدار نهایی این رقابت‌ها راه یابند.

پیکان، پرافتخارترین تیم لیگ برتر والیبال در ست دوم این مسابقه 25 بر 22 به پیروزی رسید، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 19 و 29 بر 27 مغلوب شد تا پس از سه سال حضور در دیدار نهایی این رقابت‌ها، به دیدار رده‌بندی راه یابد.

 

کد خبر 399788

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha