همشهری آنلاین: یک سال پس از بزرگ‌ترین رسوایی تاریخ اسکار، فی داناوی و وارن بیتی بار دیگر به دالبی تیه‌تر بازمی‌گردند تا جایزه بهترین فیلم نودمین دوره مراسم اهدای جوایز اسکار را به فرد برنده بدهند.

اسکار ۲۰۱۷

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از تلگراف، ستاره‌هاي سالخورده «باني و كلايد» كه سال گذشته در تاريخي‌ترين لحظه اسكار نام برنده بهترين فيلم را به اشتباه اعلام كردند، در روزهاي گذشته سرگرم تمرين بوده‌اند تا اين بار ديگر افتضاحي شبيه اسكار 2017 پيش نيايد. هر چند داناوي و بيتي در اتفاقي كه پيش آمد كمترين نقش را داشتند و اين برنامه‌ريزان پشت صحنه بودند كه رسوايي «پاكت‌گيت» را پديد آوردند.

ماجرا از اين قرار بود كه با رسيدن مراسم اهداي جوايز اسكار به لحظه‌هاي پاياني، دو ستاره قديمي هاليوود پاكت در دست روي صحنه آمدند تا برنده آخرين و مهم‌ترين جايزه را اعلام كنند. وقتي نام «لالالند» در دالبي تيه‌تر پيچيد و تقريبا تمام عوامل اين فيلم موزيكال براي گرفتن جايزه آمدند، ناگهان جيمي كيمل (مجري مراسم) سراسيمه خودش را رساند تا در كمترين زمان ممكن ماجراي رسوايي «پاكت اشتباهي» را جبران كند و لحظاتي بعد اين عوامل «مهتاب» بودند كه جاي بچه‌هاي «لالالند» را گرفتند و اسكار بهترين فيلم را با خود به خانه بردند.

نكته جالب اينكه داناوي و بيتي امسال قرار است با ماجراي سال گذشته شوخي كنند و از «بر باد رفته» به عنوان برنده اسكار بهترين فيلم نام ببرند؛ فيلمي كه در 1939 در هشت رشته از 13 نامزدي از جمله بهترين فيلم اسكار را برده بود. با وجود برخورد مهربانانه آكادمي اسكار با ستاره‌هاي «باني و كلايد»، دو مسئول اصلي جمع‌آوري آمار برندگان اسكار و آماده كردن پاكت‌هاي نهايي پس از سال‌ها از كار بيكار شدند و جاي آنها را دو نفر ديگر گرفتند.

گفته مي‌شود امسال علاوه بر دو مسئول جديد، نفر سوم هم در اتاق هماهنگي پيش تهيه‌كنندگان فيلم‌هاي نامزد اسكار مي‌نشيند تا از نزديك بر جريان امور نظارت كند و مراقب باشد افتضاحي مانند «مهتاب» و «لالالند» ديگر تكرار نشود.

کد خبر 399738

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha