مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با استقبال از واریز ۱۰۰ درصدی عوارض ایمنی ساختمان‌ها به حساب آتش‌نشانی ابراز امیدواری کرد که این کار منجر به انجام اقدام‌های خوبی در زمینه خرید تجهیزات و آموزش در این سازمان شود.

مهدی داوری، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در مورد واریز 100 درصدی عوارض ایمنی ساختمان‌ها به حساب اين سازمان گفت: این خبر خوبی برای سازمان آتش‌نشانی‌ست و این کار از اواسط سال جاری اجرایی و سبب شد دست سازمان در تامین نیازها و رفع کمبودها بسیار باز شود و شرایط بهتری را رقم بزند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در گفت‌وگو با ایسنا اضافه کرد: امیدواریم با توجه به این‌که این موضوع در بودجه سال آینده هم ادامه دارد بتوانیم اقدام‌هاي خوبی در زمینه خرید تجهیزات و همچنین در زمینه آموزشی از جمله آموزش شهروندی انجام دهیم.

چندی پیش،‌شورای شهر تهران در روند تصویب بودجه سال آینده شهرداری، مصوبه‌ای را تصویب کرد که بر اساس آن «100 در صد عوارض ایمنی به حساب سازمان آتش‌نشانی واریز شود تا این سازمان نیز هزینه را صرفا صرف احداث ایستگاه و خرید تجهیزات کند.»

همچنین زهرا صدر اعظم نوری، رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به اقدام‌هايی در زمینه تامین منابع پایدار آتش‌نشانی گفت: اتفاق خوبی که در شهرداری و شورای شهر تهران رخ داده این است که سازمان آتش‌نشانی توانمند شود و بتواند به منابع پایدار دست پیدا کند و نیازهای خود را از این طریق برطرف کند. از همین رو در بودجه سال آینده به تأسی از بودجه سال 96 ردیفی منظور شده که عوارض ایمنی ساختمان به حساب سازمان آتش‌نشانی واریز می‌شود.باوجود این‌که در شورای شهر پنجم مقرر شده بود کلیه مبالغ به حساب خزانه واریز شود و از آنجا به بخش‌های مختلف تخصیص پیدا کند سازمان آتش‌نشانی عوارض را به صورت مستقیم دریافت می‌کند تا بتواند بخشی از نیازهایش را تامین کند.

همچنین مهدی داوری نیز در اولین نشست خبری خود پس از انتصاب به عنوان مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی در مورد خریداری تجهیزات گفته بود «خرید گسترده‌ای برای سال ۹۷ پیش‌بینی شده و با حمایت شهرداری تهران این خریدها انجام خواهد شد و فکر می‌کنم ۱۹ دستگاه نردبان طی یک سال آینده وارد ناوگان وارد شود.»

کد خبر 399598

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha