سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: برنامه هفتمین زنگ آموزش کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست با اختصاص به موضوع مدیریت تفکیک و پردازش پسماند از مبدا فردا اجرا می‌شود.

مدیریت تفکیک و پردازش پسماند از مبدا؛ موضوع هفتمین زنگ آموزش طرح تفکیک زباله از مبداء

به گزارش مهر، برنامه هفتمین زنگ آموزش کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست با اختصاص به موضوع مدیریت تفکیک و پردازش پسماند از مبدا، قرار بود روز دوشنبه ۷ اسفند از ساعت ۸:۳۰ در سالن همایش‌های بین‌المللی سازمان حفاظت محیط‌ زیست اجرا شود.

ابوالقاسم موسوی، سرپرست دفتر آموزش محیط‌ زیست با اشاره به پرداختن هفتمین زنگ آموزش کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست به موضوع مدیریت تفکیک و پردازش پسماند از مبدا گفت: در این برنامه آموزشی، سید امیر ناصر هراتی، مبحث شناسایی انواع پسماند و روش تفکیک و پردازش پسماندهای خشک از مبدا تولید را تشریح می‌کند.

سرپرست دفتر آموزش محیط زیست با اعلام این مطلب افزود: سازمان حفاظت محیط زیست طرحی را از اول دی ماه امسال تا ۱۳ فروردین ۹۷ با عنوان بی‌زباله برنامه‌ریزی کرده و در فازهای مختلفی در دست اجرا دارد که این دوره آموزشی نیز بخشی از آن با عنوان از خودمان شروع کنیم بوده که برای آموزش پرسنل سازمان و علاقمندان به محیط زیست طرح‌ریزی شده است.

موسوی گفت: بحران‌های ناشی از انباشت زباله و عدم تفکیک صحیح آن، کشور را در حال حاضر با مشکلات محیط زیستی فراوانی روبرو کرده و راه برون‌رفت از این معضل بزرگ، آموزش عمومی و آگاهی مردم درباره عدم تولید و انتشار زباله و انجام تفکیک اصولی زباله از مبدا است.

وی با اشاره به نزدیک شدن فصل بهار و آغاز مسافرت‌های نوروزی مردم، ابراز امیدواری کرد تا اقدام‌های عملی طرح بی‌زباله بتواند گامی موثر در حفظ طبیعت میهن از زباله و آلودگی‌های ناشی از آن باشد.

کد خبر 399355

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha