همشهری آنلاین: پیکارهای جودوی قهرمانی کارگران ایران با حضور بیش از ۱۱۰ جودوکار در مشهد، با قهرمانی تیم میزبان به اتمام رسید.

Judo

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش، مسابقات جودوي قهرمانی کارگران کشور در بخش مردان صبح روز ۴ اسفند در سالن شهید بابانظر مجموعه ورزشی کارگران مشهد برگزار شد.

در پایان در بخش تیمی، استان خراسان رضوی با ۳ مدال طلا و ۳ نقره و 1 برنز بالاتر تیم های اصفهان و مازندران به مقام قهرمانی رسید.

در وزن۶۰ کیلوگرم، رضا حاتمی از اصفهان به مقام قهرمانی رسید، عباس رستمی از البرز دوم شد، علی قلیپور از خراسان رضوی و میلاد عبدلی از اردبیل سوم مشترک شدند.

در وزن ۶۶ کیلوگرم، جعفر مولایی‌پور از اصفهان با غلبه بر جعفر فیروزآبادی از خراسان رضوی به مقام اول دست یافت، قاسم رحیمی از گیلان و محمد نبی‌پور از البرز نیز سوم مشترک شدند.

در وزن ۷۳ کیلوگرم، حیدر زحمتکش از خراسان رضوی به مدال طلا رسید، محمدرضا بخشش دوم شد، سید امین حسین از کرمانشاه به همراه سعید فرمانی از قزوین مقام سوم مشترک را کسب کردند.

در وزن ۸۱ کیلوگرم، امید تزتک از خراسان رضوی پس از پیروزی مقابل یاسر شهبازی از ایلام به مقام قهرمانی رسید، امید توکلی از اصفهان و مسعود خان‌احمدلو از زنجان نیز مقام سوم مشترک را تصاحب کردند.

در وزن ۹۰ کیلوگرم، سعید مرادی از قزوین مدال طلا گرفت، حسن نیکنام از خراسان رضوی دوم شد، ایمان نیک‌اقبال از اصفهان و فیروز اسدی از استان البرز مقام سوم مشترک را به دست آوردند.

در وزن ۱۰۰ کیلوگرم، مجتبی نیک از خراسان رضوی و جعفر انصاری از مازندران به ترتیب مدال‌های طلا و نقره را کسب کردند و محسن رضایی از البرز و علی تقی‌لو از زنجان سوم مشترک شدند.

در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم نیز مسعود حسن‌زاده از مازندران و خسرو رحیمی به ترتیب مقام اول و دوم را کسب کردند، محسن موسیوند از البرز و محسن هادئی از همدان سوم مشترک شدند.

این پيكارها به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی جودوي کارگری کشور جهت اعزام به مسابقات جهانی ۲۰۱۹ محسوب می‌شد.

 

کد خبر 399250

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha