شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: استقلال تهران در یک بازی پرگل سد فولاد خوزستان گذشت.

استقلال

استقلال تهران در هفته 24 ليگ ميهمان فولاد خوزستان بود. استقلال كه از طراوت هواي باراني اهواز به شوق آمده بود، شروعي آتشين داشت و در دقايق سوم، هشتم و هفدهم توانست توسط تيام، چشمي و شجاعيان چهار بار دروازه خوزستاني‌ها را باز كند.

در اين نيمه بازيكنان فولاد توسط زهيوي و در دقيقه 13 تك گل خود را به ثمر رساندند. دو تيم در ديگر دقايق بازي در نيمه اول بارها روي دروازه‌هاي حريف خطر‌آفرين شدند كه نتيجه‌اي در بر نداشت.

نيمه دوم را بازيكنان اهوازي سريع‌تر و جدي‌تر آغاز كردند اما به مرور تعادل در بازي برقرار شد. استقلال به مرور عقب نشست و با پرس‌ فشرده، رمق فولادي‌ها را گرفت. تصور چنين بود كه بازي با همان نتيجه به پايان خواهد رسيد اما تيام، مهاجم تازه‌وارد و ارزشمند آبي‌ها در دقيقه 93 بار ديگر قدرت خود را به رخ كشيد تا با ثمر رساندن گل دوم خودش، پيروزي ارزشمند 4 بر يك را براي تيم‌اش ثبت كند.

پيش از ثمر رسيدن اين گل حسيني دروازه‌بان استقلال به دليل تاخير در شروع بازي كارت زرد گرفت كه با احتساب كارت‌هاي قبلي‌اش، بازي دربي را از دست داد.

آبي‌هاي پايتخت كه به رهبري شفر روزهاي شادي‌بخشي را طي مي‌كنند با اين پيروزي 38 امتيازي شدند و فولاد نيز با  همين امتياز بايد منتظر نتيجه ديگر بازي‌ها باشد تا جايگاه‌اش در جدول مشخص شود.

کد خبر 399189

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha