همشهری آنلاین: معاون اجرایی احمدی‌نژاد در پایان آخرین جلسه دادگاه‌اش با بیان اینکه به اختلاس متهم شده‌ است، گفت نه اقدامی در این زمینه کرده است و نه دستوری داده است.

بقایی

به گزارش ایرنا، معاون اجرایی دولت دهم شنبه 5 اسفند، پس از برگزاری آخرین جلسه دادگاه تجدیدنظر خود در جمع خبرنگاران درباره اتهامات رسیدگی شده در جلسه امروز شعبه 68 دادگاه تجدیدنظر استان تهران، اعلام کرد: امروز به اتهامات پرداختی‌ها به یک سری مقامات و افرادی رسیدگی شد که به خاطر‌شان این افراد از آنان رسیدی دریافت نشده است.

وی با بیان اینکه به این پرداختی‌ها، با عنوان اتهامی اختلاس رسیدگی شد، ادامه داد: همه این اتهامات درحالیست که در هیچ یک از این پرداختی‌ها نبودم ، نه اقدامی کردم نه دستوری دادم؛ علاوه براینها آقای خراسانی مسئول ذیحسابی در جلسه دادگاه با اسناد و مدارک موضوع را توضیح داد و اثبات کرد که این کار قانونی بوده است.

معاون اجرایی دولت دهم با تاکید براینکه هیچ یک از اتهامات وارده به من ارتباطی نداشت، اظهارکرد: هر کار اجرایی بود به من نسبت داده‌اند و مسئول ذیحسابی همه موضوعات را به طور کامل توضیح داد.

وی با این ادعا که برای سنگین کردن پرونده‌اش، اتهامات مالی را مطرح کرده‌اند درحالیکه همه آنها سیاسی است نیز گفت: وقتی مسئولان به جای کار کردن در حوزه خود به درآمدزایی، فعالیت‌های اقتصادی و سیاسی می‌پردازند وضع همین می‌شود؛ رئیس قوه قضاییه در نشست شورای عالی قضایی به جای گزارش اقدامات انجام شده در حوزه خود، موضع گیری‌های سیاسی می‌کند.

کد خبر 399154

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha