همشهری آنلاین: مسابقات قهرمانی آسیا پیست و جاده در سال ۲۰۱۸ با کسب چهار مدال نقره و سه مدال برنز برای کشورمان به پایان رسید.

Cycling Team

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری، مسابقات قهرماني آسیا دوچرخه‌سواری در سال 2018 در دو یخش جاده و پیست به میزبانی دو کشور میانمار و مالزی برگزار شد که حاصل تلاش ورزشکاران کشورمان سه مدال نقره و چهار مدال برنز بود.

مسابقات قهرمانی آسیا جاده 2018 به میزبانی کشور میانمار از 18 لغایت 22 بهمن ماه آغاز شد و ايران در این مسابقات با 17 ورزشکار حاضر شد که در پایان دو مدال نقره و دو مدال برنز به شرح زير به دست آمد:


1.مدال نقره تایم تریل تیمي توسط تیم شش نفره بزرگسالان ایران با ترکیب: مهدی سهرابی، آروین معظمي گودرزی، محمد رجبلو، صمد پورسیدی، بهنام آرین و محمد چایچی


2.مدال نقره استقامت جاده در رده سنی امید توسط محمد گنج‌خانلو


3.مدال برنز مهدی سهرابی در استقامت جاده بزرگسالان


4.مدال برنز آروین گودرزی در تایم تریل جاده بزرگسالان

با پایان مسابقات قهرمانی آسیا 2018 جاده در کشور میانمار، ملی‌پوشان استقامتی به کشورمان بازگشتند، اما ملی‌پوشان نیمه استقامتی کشورمان به همراهسه نفر کادر فنی میانمار را به مقصد مالزی جهت پیوستن به ملی‌پوشان سرعت و شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا پیست 2018 ترک کردند.

تیم ملی سرعت کشورمان کار خود را از اولین روز مسابقات قهرمانی آسیا پیست، یعنی در روز 27 بهمن ماه آغاز کرد.

ورزشکاران کشورمان پس از پنج روز رقابت موفق شدند دو مدال نقره یک مدال برنز را از این مسابقات کسب کنند و همچنین رکورد ملی رشته یک کیلومتر را به اين شرح ارتقاء ببخشند:


1.مدال نقره آروین گودرزی در اسکرچ بزرگسالان آقایان


2.مدال نقره تیم دو نفره کشورمان در مدیسون با ترکیب مهدی سهرابی و محمد رجبلو


3.مدال برنز محمد دانشور در رشته یک کیلومتر و ارتقاء رکورد این رشته به زمان 1:01:875 که پیش از این هم رکورددار این رشته خود او بود.

با اتمام مسابقات قهرمانی آسیا پیست 2018 مالزی، پرونده مسابقات قهرمانی آسیا سال 2018 برای کشورمان با چهار مدال نقره و سه مدال برنز بسته شد.

کد خبر 399118

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha