همشهری آنلاین: سپیدرود رشت با پیروزی مقابل سایپا خود را از مرز سقوط بالا کشید و سرمربیان نامدار دو تیم نیز در رفتاری دوستانه و محبت‌آمیز، نوید آشتی‌ با یکدیگر را دادند.

سپیدرود

سپيد رود در هفته بيست‌وچهارم ليگ ميزبان سايپا بود. تيم علي كريمي براي ماندن در ليگ مي‌جنگند و نياز به پيروزي در اين بازي داشت. در آن سو نيز تيم علي دايي براي كسب مجوز حضور در ليگ قهرمانان آسيا تلاش مي‌كند و او نيز نيازمند پيروزي‌هاي متوالي است.

اما علاوه بر اين شرايط حساس، رويارويي دو چهره نامدار فوتبال و اختلافاتي كه از پيش با يكديگر داشتند نيز بر حساسيت اين بازي افزوده بود.

استقبال گرم علي كريمي از كادر فني ساپيا و علي كريمي با واكنش مثبت دايي و ديگر اعضاي تيم ميهمان مواجه شد.

تاثير اين رفتار به گونه‌اي بود كه دايي به رغم ديگر بازي‌هاي تيم‌اش كمتر حضور پرهيجان در كنار زمين داشت و كريمي نيز با آرامش بازي را دنبال كرد.

سپيد رود كه به مانند يك تيم متحول شده در اين بازي ظاهر شد توانست با گل‌هاي دقيقه 39 و 72 غلامي و تهيدست پيروز اين بازي شود.

تيم رشتي با اين بازي 23 امتيازي شد و اگرچه در مكان 14 جدول باقي ماند اما با توجه به شكسست سياه‌جامگان و بازي در پيش‌روي استقلال خوزستان با پرسپوليس، احتمالا فاصله مناسبي با مرز سقوط كسب خواهد كرد.

سايپا نيز با اندوخته 38 امتيازي خود در مكان پنجم باقي ماند.

کد خبر 399075

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha