چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: حجت‌الله میرزایی، معاون برنامه‌ریزی شهرداری تهران، در خصوص بودجه ۴۵ میلیارد تومانی در اختیار شهردار توضیحاتی ارائه کرد.

حجت میرزایی

حجت‌الله میرزایی، معاون برنامه‌ریزی شهرداری تهران در گفت‌وگو با ایلنا در مورد تصویب ۴۵ میلیارد تومان (بودجه در اختیار شهردار) در شورای شهر که گمانه‌زنی‌هایی را ایجاد کرده است، گفت: این بودجه به نوعی کمک محسوب می‌شود، مدیران ملی، نهادها و موسسات معتبر ملی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی از شهردار پیگیری و درخواست کمک می‌کنند، بخش زیادی از این کمک‌ها از طریق پیگیری‌ همین مدیران است. این بودجه همواره متعارف بوده و آنچه اهمیت دارد این است که شهرداری شفاف باشد و در مقابل کمک‌های که پرداخت می‌کند به شورا پاسخ دهد. گزارش این کمک‌ها به شورا داده خواهد شد و چیز محرمانه‌ای وجود ندارد.

میرزایی با تاکید بر اینکه بودجه در اختیار شهردار محرمانه نیست، تصریح کرد: اینگونه نیست که شهرداری پنهانی این بودجه را تخصیص دهد. بودجه شفاف است و در همه جای دنیا وجود دارد و کاملا طبیعی است که شهرداری در همه جای دنیا به موزه‌ها، انجمن‌های علمی و تولید فیلم‌های فاخر کمک کند.

او ادامه داد: فیلم‌هایی تولید می‌شود که فیلم گیشه نبوده، اما برای جامعه ضروری است و شهرداری با تشخیص خود می‌تواند به آن کمک کند، اما باید گزارش آن ا به شورا بدهد و این پرداخت با تشخیص شخص شهردار است و هر شش ماه یکبار گزارشش به شورا ارائه خواهد شد.

کد خبر 398941

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha