همشهری آنلاین: بایرن مونیخ در دیدار رفت مرحله یک ‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، مهمان خود بشیکتاش استانبول را ۵ بر صفر در هم کوبید و گامی بزرگ در راه صعود به دور بعد برداشت. بارسلونا و چلسی نیز به تساوی یک بر یک دست یافتند.

Lewi

شامگاه سه‌شنبه (۲۰ فوریه/ يكم اسفند) دو دیدار رفت از هشت دیدار مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان باشگا‌ه‌های اروپا برگزار شد. بایرن مونیخ در خانه خود به مصاف بشیکتاش استانبول از ترکیه رفت و اف ث بارسلونا نیز میزبان چلسی از انگلیس بود.

بایرن مونیخ که پیشتاز بوندس‌لیگا است، در اين دیدار بشیکتاش استنانبول را با پنج گل شکست داد و نشان داد که به درستی در جمع مدعیان کسب قهرمانی این فصل قرار دارد.


بایرن مونیخ در مصاف خانگی مقابل بشیکتاش در حضور ۷۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه آلیانس اقتدار خود را به نمایش گذاشت و در طول بازی بر حریف خود احاطه‌ کامل داشت.

اخراج دوماگوی ویدا، مدافع بشیکتاش از زمین در دقیقه ۱۶ بازی در پی دریافت کارت قرمز، تضعیف این تیم را در پی داشت.


بایرن مونیخ در ۷۰ درصد از زمان بازی مالکیت توپ را در دست داشت و ۳۵ بار دروازه بشیکتاش را به خطر انداخت.


نیمه نخست این دیدار با گل توماس مولر، ملی‌پوش بایرن مونیخ در دقیقه ۴۳ بازی با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید. کومان در دقیقه ۵۳، توماس مولر در دقیقه ۶۶، لواندوسکی در دقایق ۷۸ و ۸۸ دیگر گل‌های بایرن را به ثمر رساندند.

بایرن مونیخ با این موفقیت گامی بلند به سوی دور یک‌ چهارم نهایی برداشته است و بعید به نظر می‌رسد که بشیکتاش در دیدار برگشت بتواند این قدم را به خطر اندازد.

در دیگر دیدار مرحله یک‌ هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که شامگاه سه‌شنبه برگزار شد، اف ث بارسلونا از اسپانیا به تساوی یک بر یک در زمین چلسی از انگلیس دست یافت و با توجه به گل زده در خانه‌ حریف، از موقعیت خوبی برای صعود به دور بعد برخوردار است.

 

کد خبر 398926

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha