یکشنبه ۲ دی ۱۳۸۶ - ۰۷:۰۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: اطلاع رسانی بورس اوراق بهادار تهران طی اعلامیه‌ای از عرضه 16.87 درصد از سهام شرکت مدیریت پروژه‌های نیروگاهی ایران (مپنا) در 9 دی‌ماه 86 در تابلوی فرعی بورس خبر داد.

بر این اساس در تاریخ یاد شده شرکت سرمایه‌گذاری صنایع برق و آب صبا، 715 میلیون و 500 هزار سهم (معادل9 درصد) از کل سهام این شرکت را با قیمت پایه یکهزار و 518 ریال به‌صورت یکجا و نقد و یا طبق شرایط اعلامی، اعلامی واگذار خواهد کرد.

همچنین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع برق ایران(توانیر) 625 میلیون و 634 هزار و 423 سهم (معادل 7.87درصد) از کل سهام این شرکت را با قیمت پایه یک هزار و 518 ریال به‌صورت یکجا و نقد و یا طبق شرایط اعلامی، واگذار می‌کند.

شرایط واگذاری اقساطی بدین صورت است که خرید می‌بایست 20درصد از ثمن معامله را به‌صورت نقد و مابقی (80درصد) را با احتساب سود فروش اقساطی (12درصد) ظرف مدت 5 سال در اقساط مساوی 6 ماهه پرداخت کند.

اطلاع رسانی بورس تهران همچنین اعلام کرده: کارگزاری متقاضی خرید در صورتی حق شرکت در رقابت را خواهد داشت که 3 درصد از ارزش معامله را براساس قیمت پایه، قبل از شروع جلسه معاملاتی مربوطه از متقاضی دریافت و به حساب شرکت سپرده‌گذاری مرکزی بهادار و تسویه وجوه واریز یا به صورت ضمانت‌نامه بانکی بدون قید شرط به شرکت بورس اوراق بهادار تهران ارائه دهد.

در صورت انصراف خریدار از ایفای تعهدات خود به هر دلیل این مبلغ برای جبران خسارت وارده ضبط و مسترد نخواهد شد.سپرده سایر متقاضیان حداکثر ظرف 2 روز کاری پس از اعلام برنده مسترد خواهد شد.

شرکت مدیریت پروژه‌های نیروگاهی ایران (مپنا) با نماد "رمپنا" در گروه خدمات فنی و مهندسی و با 5 هزار و 639سهمدار در تالار فرعی فعالیت می‌کند.این شرکت با سرمایه 7 هزار و 950 میلیارد ریال پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی 86 را در آذرماه جاری، 300 ریال اعلام کرده بود.

مجموع سهام و حق‌تقدم منتشر شده این شرکت 7 میلیارد و 950 میلیون برگه سهم است.

کد خبر 39892

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز