همشهری آنلاین: سخنگوی ناجا از دستگیری ۳۰۰ نفر از آشوبگران خیابان پاسداران خبر داد و گفت: رانندگان خودروهای مرگ (اتوبوس و سمند) و ضاربان و عناصر اصلی در بین دستگیر شدگان هستند.

فارس نوشت: سردارسعید منتظر المهدی اظهار داشت :شب گذشته نیروی انتظامی در عملیاتی پس از تعیین ضرب الاجل برای آشوبگران خیابان پاسداران و پایان این ضرب الاجل در ساعت 4 بامداد، آتش برافروخته شده توسط مخلان نظم وامنیت را خاموش و عناصر اصلی را دستگیر کرد.

وی با اشاره به پایان آشوب در ساعت 4:30 دقیقه بامداد و پاکسازی محل و خیابان های اطراف،افزود: بیش از 300 نفر از دراویش که در بین آنان رانندگان خودروهای مرگ (اتوبوس -سمند)و نیز ضاربان و عناصر اصلی به چشم می خورد ،دستیگر شدند.

سخنگوی ناجا با اشاره به زخمی و مجروح شدن 30 نفر از ماموران حاضر در صحنه ،گفت:تعدادی از آشوبگران نیز مصدوم شدند.
این مقام ارشد انتظامی یادآور شد :متاسفانه شاهد تخریب اموال عمومی، خودروها و شیشه منازل مردم توسط اخلالگران نظم و امنیت در محل مورد نظر بودیم.

در گفتنی است طی نا آرامی های شب گذشته خیابان پاسداران ،سه تن از سبزپوشان و دلاور مردان ناجا وهمچنین دو نفر از عزیزان بسیجی نیز توسط فرقه خرافه پرست به شهادت رسیدند که یک نفر ازبسیجیان توسط خودروی مرگ (سمند)زیر گرفته شد و نفر دیگر با ضربات سلاح سرد مورد حمله قرار گرفت.

کد خبر 398827

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha