همشهری آنلاین: بوروسیا دورتموند با گل تماشایی ستاره‌اش، مارکو رویس، میزبان خود، مونشن‌گلادباخ را یک بر صفر شکست داد. اشتوتگارت، بایرن مونیخ، فرایبورگ، بایر لورکزون و شالکه نیز از تیم‌های موفق هفته ۲۳ بودند.

Marco Reus
  • هرتا برلین صفر - ماینتس ۲

رقابت‌های هفته ۲۳ بوندس‌لیگا شامگاه جمعه (۱۶ فوریه/ 27 بهمن) با دیدار هرتا برلین مقابل ماینتس آغاز شد. سرخ‌پوش‌های ماینتس میزبان پایتخت‌نشین خود را ۲ بر صفر شکست دادند و با این موفقیت فاصله خود با قعر جدول را کمی بیشتر کردند.

  • ولفسبورگ یک - بایرن مونیخ ۲

بایرن مونیخ همچنان با اقتدار به سوی دفاع از عنوان قهرمانی گام برمی‌دارد. مونیخی‌ها در هفته بیست و سوم با نتیجه ۲ بر یک از سد میزبان خود، ولفسبورگ گذشتند و با سه امتیاز به خانه بازگشتند.

ولفسبورگ در دقیقه هشتم بازی توسط دیداوی دروازه مونیخ را باز کرد، اما پس از این گل بیشتر در تلاش دفاع از نتیجه بود تا زدن گل دوم. بایرن مونیخ در طول این دیدار، هم از لحاظ مالکیت توپ و هم از لحاظ شمار حملات بر میزبان خود برتری داشت. واگنر در دقیقه ۶۴ گل تساوی را برای بایرن مونیخ به ثمر رساند و روبرت لواندوسکی در واپسین لحظات بازی با به ثمر رساندن پنالتی، پیروزی بایرن را رقم زد. این بیستیمن گل لواندوسکی در فصل جاری محسوب می‌شود. او در حال حاضر یکه‌تاز رده‌بندی بهترین گلزنان این فصل است.

  • هامبورگ یک - بایر لورکوزن ۲

بایر لورکوزن که از تیم‌های قدرتمند فصل جاری است، یکی از برندگان هفته ۲۳ بوندس‌لیگا بود. لورکوزنی‌ها با پیروزی ۲ بر یک مقابل میزبان خود، هامبورگ جای خود در جمع تعقیب‌کنندگان بایرن مونیخ را تثبیت کردند. گل‌های بایر لورکوزن را بیلی و هاورتس در دقایق ۴۰ و ۵۰ به ثمر رساندند. تک گل هامبورگ نیز در دقیقه ۷۱ توسط هان به ثمر رسید.

  • فرایبورگ یک - وردر برمن صفر

فرایبورگ در دیدار خانگی خود مقابل وردر برمن به پیروزی یک بر صفر دست یافت و سه امتیاز کسب کرد. برمن در نیمه دوم این دیدار کنترل بازی را در دست داشت، اما علی‌رغم تلاش‌های فراوان نتوانست دروازه میزبان را باز کند. تک‌گل فرایبورگ مقابل برمن را پترسن در دقیقه ۲۴ از نقطه پنالتی به ثمر رساند.

  • اف ث کلن یک - هانوفر یک

مصاف تیم‌های کلن و هانوفر  در هفته ۲۳ بوندس‌لیگا با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. کلنی‌ها در نیمه دوم نهایت تلاش خود را کردند تا به گل پیروزی دست یابند، اما در استفاده از موقعیت‌های خود ضعیف عمل کردند.

  • شالکه ۲ - هوفن‌هایم یک

تیم شالکه نیز از برندگان بزرگ اين هفته‌ بود. آبی‌پوش‌های شالکه در دیدار خانگی در حضور بیش از ۶۰ هزار تماشاگر توانستند مهمان قدرتمند خود، هوفن‌هایم را ۲ بر یک شکست دهند و جای خود در رده‌های بالای جدول را تثبیت کنند. گل‌های شالکه در دقایق ۱۱ و ۲۸ توسط کرر و امبولو به ثمر رسید. تک‌گل هوفن‌هایم در این دیدار را نیز کراماریچ در دقیقه ۷۸ به دروازه حریف وارد کرد.

  • آگسبورگ صفر - اشتوتگارت یک

در نخستین دیدار روز یکشنبه (۱۸ فوریه/ 29 بهمن) تیم اشتوتگارت با پیروزی یک بر صفر مقابل سفیدپوش‌های آگسبورگ توانست سه امتیاز مهم در خانه حریف به دست آورد. این نخستین بار در فصل جاری است که اشتوتگارت موفق شده است در زمین میزبان به پیروزی برسد. گل طلایی اشتوتگارت در این دیدار را ماریو گومز در دقیقه ۲۷ بازی به ثمر رساند.

بوروسیا مونشن‌گلادباخ صفر - بوروسیا دورتموند یک

بوروسیا دورتموند در دوئل مقابل بوروسیا مونشن‌گلادباخ پیروز میدان را ترک کرد و سه امتیاز مهم به دست آورد. مونشن‌گلاباخ اگر چه در مقایسه با مهمان خود فرصت‌های بیشتری برای گلزنی داشت، اما نتوانست هیچ‌یک از موقعیت‌های خود را به گل بدل کند. مارکو رویس، ستاره‌ تکنیکی دورتموند با گلی زیبا در دقیقه ۳۲ بازی پیروزی شیرین تیمش را رقم زد.

  • دیدار باقي‌مانده

پیکارهای هفته ۲۳ بوندس‌لیگا این بار استثناء شامگاه دوشنبه با دیدار آینتراخت فرانکفورت مقابل لایپزیگ به پایان می‌رسد.

 

کد خبر 398786

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha