همشهری آنلاین: کرامت نرگس نژاد یکی از مسافران پرواز امروز هواپیمای سقوط کرده تهران- یاسوج که نامش نیز در لیست ۶۰ نفره بوده و بلیت خود را نیز باطل نکرده بود در آخرین لحظات و ساعت حرکت از مسافرت با این هواپیما منصرف شد.

ایرنا نوشت: کرامت نرگس نژاد با تأیید این خبر اظهار داشت: در حالی که نام اینجانب در لیست 60 نفره پرواز امروز هواپیمای تهران - یاسوج به شماره 3704 بود اما با توجه به شرایط نامساعد جوی و اطلاعاتی که از سایت هواشناسی کشور گرفتم با احتمال لغو پرواز به فرودگاه مهرآباد نرفتم.

وی تصریح کرد: حتی راننده شرکت نیز ساعت 6 و نیم صبح درب منزل منتظر سوار شدن اینجانب بود و اصرار بر دیر شدن می‌کرد اما با مراجعه به سایت هواشناسی و پیش بینی وضعیت نامناسب این احتمال را می‌دادم که به‌طور حتم این پرواز لغو می‌شود.

نرگس نژاد که مجری یک طرح تجاری و رفاهی در میدان مرکزی شهر یاسوج است، گفت: برنامه سفرم به یاسوج به دلیل جلسه‌ای برای پیگیری همین طرح عمرانی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد بود.

نرگس نژاد هم اینک 50 سال سن دارد و پیش از این معاونت عمرانی استانداری کرمانشاه، مدیرکل مسکن و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد بود.

پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان با 59 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح امروز یکشنبه تهران را به مقصد یاسوج ترک اما در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد. این هواپیما از نوع ای.تی.آر 72 پس از 55 دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج می‌شود و بر اساس اعلام اورژانس خبر سقوط آن در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم اعلام شد.

کد خبر 398722

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گردشگری و ميراث فرهنگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha